سرمربی منچسترسیتی با وجود اختلافی که با ژوزه مورینیو دارد او را به عنوان بهترین سرمربی سال جاری انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، هر چند مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی رابطه خوبی با ژوزه مورینیو ندارد و در این فصل بارها اظهارات تندی را درباره او بر زبان آورد ولی این درگیری‌ها باعث نشده تا او به ستایش از آقای خاص نپردازد.

از نظر پیگرینی بهترین مربی فصل جاری لیگ برتر ژوزه مورینیو بوده است. سرمربی شیلیایی سیتی گفت: من عضو انجمن مربیان لیگ برتر انگلیس هستم. در انتخاب بهترین مربی سال جاری به مورینیو رای دادم؛ چرا که تیم او عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشت و توانست در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منچسترسیتی فصل قبل توانست با پیگرینی جام قهرمانی را بالای سر ببرد با این حال پیگرینی در نهایت به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب نشد. او در این باره گفت: فصل قبل گذشته است و دیگر نباید درباره آن صحبت بکنیم. نمی‌توانم اتفاقاتی را که فصل قبل رخ داد توضیح بدهم. اصلا نمی‌خواهم دراین‌باره صحبت بکنم. درست است که به عنوان بهترین مربی انتخاب نشدم اما از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. فصل قبل قهرمانی در دو جام را به دست آوردیم. فوتبال زیبایی را در دستور کار خود قرار دادیم و گل های زیادی را نیز به ثمر رساندیم.

سرمربی سیتی در پایان سخنان خود گفت: نمی‌دانم که چگونه بهترین مربی فصل انتخاب می‌شود. بعضی از مربیان را انتخاب می‌کنند تا نظرات خود را درباره بهترین مربی ارائه دهند و در نهایت یک نفر انتخاب می‌شود. نمی‌دانم این روش تا چه اندازه درست است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.