سرمربی منچستریونایتد به شدت از مروان فلاینی انتقاد کرد و او را یک احمق دانست. او درباره دخیا نیز گفت باید سکوت خود را بشکند و درباره آینده‌اش صحبت کند.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در آخرین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل برابر هال سیتی متوقف شد. مروان فلینی، ستاره بلژیکی منچستریونایتد تنها بعد از ۱۸ دقیقه از حضورش در میدان به خاطر حرکت بسیار بدی که داشت از بازی اخراج شد و به احتمال زیاد محرومیت سنگینی برای او در نظر گرفته خواهد شد.

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد به شدت از حرکت خشن فلینی ناراحت است و او را احمق خطاب کرد. او گفت: فلینی با این حرکت نشان داد که واقعا احمق است. چنین رفتارهایی را اصلا از او قبول نمی‌کنم. این یک حرکت بسیار زشت بود. او با این حرکت در دیدار دوستانه آینده ما به میدان نخواهد نرفت و سه بازی آغازین فصل بعد را نیز از دست خواهد داد.

او ادامه داد: بازیکن هال سیتی برای بازگشت به میدان هفت دقیقه مداوا شد. این یک برخورد بسیار بد بود و نباید در فوتبال اصلا شاهد آن باشیم.

یکی از بازیکنانی که وضعیت او با یونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، داوید دخیاست. این سنگربان جوان اسپانیایی در دیدار برابر هال سیتی نیز در ترکیب یونایتد به میدان نرفت و به این بازی نرسید. رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از توافق او با رئال مادرید سخن به میان آورده‌اند. فان‌خال در این باره گفت: دیگر نمی‌توانم درباره دخیا صحبت کنم. زمان آن فرارسیده است که او سکوت خود را بشکند و درباره آینده‌اش سخن به میان بیاورد.

فان‌خال درباره ویکتور والدس دروازه‌بان دوم تیمش نیز گفت: والدس دروازه‌بان بسیار سریعی است. او می‌تواند سنگربانی شایسته برای یونایتد باشد. در نیمه نخست یک اشتباه داشت اما شانس آورد که داور آن توپ را آفساید اعلام کرد.

منچستر‌یونایتد در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس در جایگاه چهارم قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.