دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید تیمش می‌تواند با زدن یک گل کار الهلال را تمام کند.

سوشا مکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: فکر می‌کنم یک بازی بی‌نظیر در چند سال اخیر را پیش رو داشته باشیم. ما بازی خیلی مهمی را باید انجام بدهیم زیرا این بازی از نظر حیثیتی هم برای ما مهم است. این بازی هم از بعد ورزشی و هم از بعد سیاسی فوق‌العاده اهمیت دارد. ما فقط به بعد ورزشی نگاه می‌کنیم و باید الهلال را شکست بدهیم.

وی افزود: تیم ملی عربستان مانند تیم‌های باشگاهی این کشور همیشه رقیب سنتی ما بوده است، بنابراین بازی ایران مقابل عربستانی‌ها همیشه برای ما حائز اهمیت بوده است. این بازی هم بازی‌ای است که باید حتما نتیجه لازم را بگیریم و نتیجه به گونه‌ای نشود که زحماتی که در بازی رفت کشیدیم از بین برود. امیدوارم که نتیجه‌ای که رقم می‌خورد باعث صعود پرسپولیس شود.

او اضافه کرد: من مطمئن هستم وقتی به دور بعد صعود کنیم تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، از تیم الهلال قوی‌تر نیستند. اگر بتوانیم از این خوان رد بشویم می‌توانیم حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مکانی در ادامه درباره عملکرد خودش در دیدار رفت مقابل الهلال اظهار کرد: شرایط باز‌ی‌های حذفی با بازی‌هایی که در دور گروهی انجام می‌شود متفاوت است. شاید در بازی‌های حذفی اگر باهوش بازی نکنیم و نتوانیم از کوچک‌ترین موقعیت استفاده کنیم تیم حریف از فرصت‌ها استفاده می‌کند و به تیمتان ضربه می‌زند. تیم‌هایی در دور حذفی می‌توانند موفق باشند که از کمترین حملات‌شان بیشترین نتیجه را بگیرند. من نمی‌خواهم درباره عملکرد خودم در دیدار رفت صحبت کنم اما در دفاع تیمی در بازی رفت توانستیم عملکرد موفقی داشته باشیم و همین که گلی را دریافت نکردیم این امید را داریم که با به ثمر رساندن گل در خانه حریف کار را برای تیم عربستانی به مراتب سخت‌تر کنیم. ما این فرصت را داریم که از فرصت‌هایمان در زمین حریف استفاده کنیم و با زدن گل کاری کنیم تیم الهلال به سمت دروازه ما هجوم بیاورد تا ما از ضد حملات استفاده کنیم و باز هم دروازه آن‌ها را باز کنیم. ما باید از فرصت‌هایمان در عربستان استفاده کنیم. فکر می‌کنم با زدن گل کار الهلال تمام می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: همه بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند و ما توانستیم نتیجه‌ای را رقم بزنیم که برایمان ارزشمند است. مطمئن باشید در دیدار برگشت چون تکلیف‌مان مشخص است و می‌دانیم چه کار باید بکنیم طوری بازی می‌کنیم که با کسب نتیجه از زمین مسابقه خارج شویم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه را چگونه پیش‌بینی می‌کند گفت:‌ فکر می‌کنم نتیجه طوری رقم بخورد که پرسپولیس از این مرحله صعود کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )