نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که در فرودگاه ریاض حاضر شده بود، به مسئولان باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر داد که گزارش معطلی بازیکنان را به AFC منعکس کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس پیش از ورود این تیم به عربستان، دو نماینده را برای جلوگیری از کارشکنی عربستانی‌ها در فرودگاه ریاض به این کشور فرستاده بود. هرچند حضور این نمایندگان هم نتوانست مانع این کارشکنی و معطلی کاروان پرسپولیس در فرودگاه شود.

با این حال، نماینده AFC پیش از ترک فرودگاه خطاب به محمد حسین نژادفلاح قائم مقام پرسپولیس گفت: ما به اینجا آمدیم تا اتفاقات را ببینیم و آنرا به کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس کنیم.

بعد از ترک فرودگاه توسط بازیکنان، نمایندگان AFC قصد داشتند برای نظارت روی کار صدور روادید سایر اعضای کاروان پرسپولیس هم در فرودگاه بمانند ولی محمد حسین نژادفلاح ضمن تشکر از این نمایندگان، از آنها خواست که بیشتر از این معطل نشوند و به استراحت بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ روز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد. دیدار رفت را پرسپولیس با یک گل به سود خود به پایان برده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.