مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه یکی از اصول اصلی واگذاری صبا به بخش خصوصی ادامه استقرار این تیم در قم است گفت: فروش باشگاه صبا به بخش خصوصی از طریق مزایده صورت می‌گیرد.

عباس جهان بینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: طرح واگذاری باشگاه صبای قم به بخش خصوصی با جدیت دنبال می‌شود و در صورتی که مشکل خاصی رخ ندهد واگذاری صبا به‌زودی نهایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون، واگذاری مواردی که در مالکیت اموال دولتی است باید از طریق مزایده صورت بگیرد و بدین ترتیب فرآیند واگذاری صبا هم از طریق مزایده انجام می‌شود.

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: یکی از اصول اصلی واگذاری صبا به بخش خصوصی ادامه استقرار این تیم در قم است و هر شخص حقیقی یا حقوقی که بخواهد صبا را در اختیار بگیرد باید در قم تیم‌داری کند.

جهان بینی بیان کرد: حضور صبا در قم برای ورزش قم یک برند و فرصت بوده است و صبا تحت هر نامی در لیگ بر‌تر فوتبال در قم به کار خود ادامه می‌دهد و به شهر دیگری نمی‌رود.

وی عنوان کرد: قرار است مزایده و شرایط واگذاری در روزهای آینده روزنامه‌های کثیرالانتشار درج شود و سپس مراحل واگذاری صبا ادامه پیدا می‌کند.

مدیر عامل باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: واگذاری صبا به بخش خصوصی این باشگاه را به ثبات مالی می‌رساند و بخش اعظم مشکلات باشگاه صبا در زمینه مسائل مالی و محدودیت منابع را رفع می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.