پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند از بازی برگشت برابر الهلال در ریاض با دست پر به تهران برگردد.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی رفت بازیکنان پرسپولیس بسیار سنگین بودند و می‌شد خستگی را در پاهای آنها دید اما در همین شرایط هم تیمِ برانکو در فاز دفاعی عالی کار کرد و شکننده نبود.

«برای بازی برگشت با الهلال بازیکنان پرسپولیس باید ریکاوری خوبی انجام دهند»، وی با بیان این جمله افزود: اگر پرسپولیس بتواند تا سه‌شنبه ریکاوری خوبی انجام دهد و بازیکنان سرحال شوند این تیم می‌تواند دست پُر به تهران برگردد. واقعیت این است که نتیجه یک بر صفر در بازی رفت نمی‌تواند نتیجه مطمئنی باشد اما الهلال این توانایی را ندارد که برای پرسپولیسِ سرحال مشکلی ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود:‌ نسبت به بازی برگشت با الهلال خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم، چون می‌دانم استرس بازیکنان الهلال برای بازی برگشت خیلی بیشتر از پرسپولیس است و همین مسئله می‌تواند به تیم برانکو کمک کند. البته این مسئله دلیل نمی‌شود که بازیکنان بخواهند الهلال را دست‌کم بگیرند و تحت هر شرایطی باید مراقب تیم حرفه‌ای الهلال باشند.

کاویانپور در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنی از پرسپولیس می‌تواند در دیدار برگشت با الهلال نقش پررنگ‌تری را در زمین ایفا کند، گفت: عالیشاه برای پرسپولیس عالی کار می‌کند و باید همین روند را ادامه دهد. محمد نوری هم بسیار خوب به وظایفش عمل می‌کند. درست است که نوری از گل زدن دور شده اما در تیم برانکو خیلی خوب جا افتاده است. در کنار این دو بازیکن، مهدی طارمی و سوشا مکانی هم بازیکنان تأثیرگذاری هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )