پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حالا کار حساس شده است. پرسپولیس باید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الهلالی برود که با توجه به شکست در دیدار رفت، زخم خورده است. الهلالی که در خانه‌اش دست به هر کاری خواهد زد تا پرسپولیس را با نتیجه‌ای مطلوب شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

پرسپولیس که در دیدار رفت میزبان بود، موفق شد در دقایق پایانی یک گل به میهمان خود بزند تا با پیروزی راهی عربستان شود. پیروزی با یک گل اندوخته پرسپولیس برای مقابله با الهلال است اما نمی‌تواند شاگردان برانکو ایوانکوویچ را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مطمئن کند. در این بین یک موضوع می‌تواند کمکی بزرگ برای سرخپوشان باشد و بدون شک انگیزه پرسپولیسی‌ها و البته انتحاری بازی کردن احتمالی الهلالی‌ها به نماینده فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد.

شاگردان برانکو پس از حضور این مربی کروات به صورت کلی تغییر کرده‌اند و نوع بازی آنها به شکل دیگری شده است. در حالی که پیش از این بازیکنان پرسپولیس از دقیقه ۷۰-۶۰ به بعد نفسی برای جنگیدن نداشتند و بسیاری از بازی‌ها را نیز بعد از این دقایق از دست دادند اما حالا تا آخرین نفس می‌جنگند و این موضوع را در دو بازی مهم قبلی خود نشان داده‌اند. پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال موفق شد پس از دقیقه ۶۰ بازی به گل برسد و در دیدار رفت با الهلال هم این تیم در آخرین دقیقه بازی به گل رسید. حالا این امیدواری وجود دارد که پرسپولیسی‌ها در بازی برگشت هم مقابل الهلال تا آخرین نفس‌های خود بجنگند و پیروزی دیگری را رقم بزنند.

همانطور که برانکو گفته پرسپولیس ترسی از الهلال ندارد. بازیکنان این تیم هم پس از دو بازی سنگین مقابل استقلال و الهلال ریکاوری مناسبی انجام داده‌اند تا به خوبی برای مهم‌ترین دیدار فصل‌شان آماده شوند. پرسپولیس با این شرایط باید در ورزشگاه ۶۸ هزار و ۷۵۲ نفری پادشاه فهد شهر ریاض به مصاف الهلال برود. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۵ سه‌شنبه شب برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی تیم نفت ایران چهارشنبه شب در خانه الاهلی عربستان به مصاف این تیم خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.