تیم فوتبال آکادمی کیا که با برتری مقابل تیمی از مجارستان و دو تیم آلمانی به دیدار فینال تورنمنت «Cordial Cup» رسید، با شکست از مونیخ ۱۹۸۰ در ضربات پنالتی، به عنوان نایب قهرمانی این جام دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آکادمی کیا (تیم دانش آموزی زیر ۱۱ سال ایران) که زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا و علی دوستی‌مهر در تورنمنت «Cordial Cup» کشور اتریش شرکت کرده بود، عصر امروز یکشنبه ابتدا در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک تیم بایرلورکوزن آلمان را شکست داد و به دیدار پایانی این رقابتها راه یافت.

شاگردان مهدوی‌کیا در دیدار فینال برابر تیم مونیخ ۱۹۸۰ صف آرایی کردند که این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در ضربات پنالتی اما این تیم آلمانی بهتر عمل کرد و به برتری ۸ بر۷ دست یافت تا به عنوان قهرمانی این تورنمنت برسد و تیم آکادمی کیا مقام ارزشمند نایب قهرمانی این جام را از آن خود کند.

تیم فوتبال آکادمی کیا در مرحله گروهی این رقابتها ابتدا با ۴ گل وریگس آلمان را شکست داد، سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد اونتر هاخینگ آلمان گذشت و در بازی سوم با ۳ گل تیم بایرن مونیخ را مغلوب کرد. تساوی بدون گل برابر کاپا یونایتد فنلاند صفر و برتری ۳ بر یک برابر بزیرکساواهی اتریش باعث صعود این تیم به مرحله دوم جام به عنوان تیم نخست گروه شد.

در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات، این تیم برابر «ویدتون اف‌سی فه‌هرر» مجارستان قرار گرفت و با ۴ گل به پیروزی دست یافت و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم با یک گل از سد اشتوتگارت آلمان عبور کرد تا به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات صعود کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )