کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار پرسپولیس - استقلال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری شهرآورد هشتادم پایتخت و انجام تخلفات از سوی برخی بازیکنان دو تیم، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات این بازی صادر کرد.

مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه و در ورزشگاه آزادی برگزار شد. کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آیین‌نامه انضباطی، آرای خود را در مورد تخلفات این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

۱- باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب ترقه توسط تماشاگران این تیم به زمین مسابقه و مطابق با مواد ۷۸ و ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

۲- سوشا مکانی، دروازه‌بان پرسپولیس و حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلال به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شد و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه‌ها و مجامع ورزشی، برابر مواد ۶۵ و ۶۶ آیین‌نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

۳- امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی، بازیکنان پرسپولیس و امیرحسین صادقی و هرایر مگویان، بازیکنان استقلال به دلیل انجام رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری و تشنج، مطابق مقررات ماده ۶۵ آیین‌نامه انضباطی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

تمام آرای صادره کمیته انضباطی در خصوص تخلفات این دیدار قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.