مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عاشقانه فوتبال را دوست دارم و همچنین تمایل دارم که تجربیاتم را به جوان‌ها منتقل کنم.

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به صحبت‌های اخیر کی‌روش در مورد حضور مربیان ایرانی در تمرین تیم ملی گفت: این خوب است که کی‌روش کمی ایرانی رفتار می‌کند. من همیشه گفته‌ام که او مربی بزرگی است ولی این یک ایراد بزرگ بود که اجازه نمی‌داد مربیان ایرانی به تیم ملی نزدیک شوند. فکر می‌کنم حرف‌های ما را برای کی‌روش ترجمه کرده‌اند. من حرف‌های اخیر کی‌روش را مثبت ارزیابی می‌کنم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: قطعاً به تهران می‌آیم تا تمرینات تیم ملی را از نزدیک تماشا کنم. من معتقدم باید مربیان در تمرینات تیم ملی حاضر شوند و البته هرکس می‌تواند از این موضوع برداشت خودش را داشته باشد. نظر من این است که باید کی‌روش را تخلیه اطلاعاتی کنیم!

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قصد بازنشستگی ندارد، گفت: چرا باید خودم را بازنشسته کنم؟ می‌گویند ز گهواره تا گور دانش بجوی و من هم می‌گویم ز گهواره تا گور فعالیت کن. فردی که فعالیت نمی‌کند فرقی با یک فرد مرده ندارد، بنابراین من همچنان انگیزه دارم که کار کنم و مهم نیست که دیگران چه چیزی می‌گویند. ما بالاخره از این دنیا رفتنی هستیم، پس چرا نباید فعالیت کنیم؟!

سرمربی پیشین ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: من دوست دارم از زمان و موقعیتی که دارم نهایت استفاده را ببرم و نگران آینده هم نیستم. عاشقانه فوتبال را دوست دارم و همچنین تمایل دارم که تجربیاتم را به جوان‌ها منتقل کنم. چند روز پیش همایش مربیان برگزار شد و برای من جای سؤال داشت که چرا اکثر افرادی که در این جلسه حاضر شدند، بالای ۵۰ سال سن داشتند و خبری از مربیان جوان نبود. هر استادی اگر شاگردی نکند استاد نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.