مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به زور آمپول تمرین می‌کنم و شاید هر بازیکن دیگری جای من بود، ۲ ماه می خوابید و استراحت می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر پیش از سفر تیم فوتبال پرسپولیس به ریاض عربستان در فرودگاه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با الهلال سخت ترین بازی فصل ماست. من در ورزشگاه آنها سابقه بازی دارم و می‌دانم آنها تیم قدرتمندی هستند. ضمن اینکه چند بازیکن آنها که در بازی رفت غایب بودند، به این مسابقه می‌‌رسند و گرمای هوا را هم باید به مشکلات‌مان اضافه کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه عاملی می‌تواند به پیروزی پرسپولیس در این دیدار کمک کند؟، خاطرنشان کرد: به نظرم دوندگی بازیکنانمان باید بالا باشد و هر بازیکن به اندازه دو نفر بدود، ضمن اینکه یک مقدار شانس هم لازم است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت آسیب دیدگی خودش هم تاکید کرد: وضعیت خودم خوب نیست. هر چند با سایر بازیکنان تمرین می کنم، ولی به زور آمپول تمرین می کنم. من نمی توانم در بازی با الهلال از اول در زمین باشم.

وی درباره تمجید برانکو ایوانکوویچ از تعصبش هم خاطرنشان کرد: برانکو به من لطف دارد. من به خاطر پیراهن و آرم باشگاه پرسپولیس بازی می‌کنم. هرچند در بدترین شرایط مصدوم شدم، ولی نتیجه زحماتمان را می توانیم در همین بازی بگیریم.

بنگر خاطرنشان کرد: شاید هر بازیکن دیگری جای من مصدوم می شد ۲ ماه می خوابید، ولی من به خاطر پرسپولیس در تمرینات حضور یافتم. البته بعد از بازی با الهلال پایم را گچ می‌گیرم و یا آتل می‌بندم.

وی درباره اینکه برای تیم آبی پوش الهلال کوری می‌خواند یا نه؟، تصریح کرد: دربی تمام شد و ما دیگر به این چیزها فکر نمی‌کنیم. امیدوارم بتوانیم مقابل الهلال نتیجه مناسبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره وضعیت فصل آینده‌اش هم گفت: یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.