سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان: گفت: به عقیده من، بین ۷۰ تا ۸۰ درصد احتمال دارد که مرزبان در فصل آینده هم هدایت پدیده را عهده‌دار باشد.

هاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص حضور یا عدم حضور پدیده در فصل آینده لیگ برتر اظهار کرد: قطعا پدیده در این مسابقات شرکت می‌کند. تمامی مسئولان و مدیران تلاش می‌کنند تا در شرایطی ایده‌آل پا به لیگ برتر بگذاریم. از ابتدا باشگاه پدیده هدفگذاری بلندمدت و چند ساله داشته و خوشبختانه تاکنون که ۲ سال از عمر باشگاه می‌گذرد، هر ساله به اهداف خود رسیده‌ است.

وی افزود: با وجود بحرانی که در اواسط فصلی که گذشت، پدیده را درگیر خود کرده ‌بود خوشبختانه باز هم به اهداف خود برای سال دوم رسیدیم و در لیگ برتر ماندیم. کسب رتبه دهمی با وجود اینکه از سوی برخی نه چندان خوب ارزیابی شده اما کافی است نتایج پدیده را با پیکان و نفت مسجدسلیمان که همراه با این تیم به لیگ برتر آمدند، مقایسه کنید. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده نیز طبق برنامه‌ریزی که داشتیم حرکت کنیم و باعث خوشحالی مردم خراسان شویم.

حسینی در خصوص حضور دو تیم از مشهد در لیگ برتر تصریح کرد: با سیاه جامگان تنها در ۲ بازی رفت و برگشت رقابت می‌کنیم و در سایر بازه زمانی لیگ برتر قطعا رفاقت داریم و باید با یک تعامل خوب و مثبت در کنار هم، نتایج خوبی برای فوتبال استان به ارمغان آوریم. باید شرایط را به شکلی پیش ببریم تا مردم مشهد هم بتوانند مانند مردم اصفهان از کسب نتایج فوق‌العاده نمایندگان مشهد خوشحال شوند و ان‌شائالله حضور در آسیا را هم تجربه کنند.

با وجود اینکه خبر رسیده ‌بود پول بازیکنان پدیده تمام و کمال پرداخت شده اما باز هم در هفته‌ای که گذشت برخی از بازیکنان این تیم از وضعیت موجود گلایه داشتند، سرپرست تیم فوتبال پدیده در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم وجود نقدینگی کافی که در کل کشور شاهد هستیم، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به تهاتر رو آورده‌اند و این امر عجیبی نیست. شرکت پدیده هم برای تسویه‌حساب با بازیکنان ارائه سهام را پیشنهاد کرده و این موضوع در حال اجراست، البته چون این موضوع به من مربوط نبود زیاد در خصوص آن اطلاعی ندارم اما قطعا هر اتفاقی رخ دهد با توافق طرفین خواهد بود و پدیده تحت هر شرایطی تلاش خود را می‌کند تا بدون بدهی به فصل جدید لیگ برتر برود.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مرزبان در پدیده ماندنی است؟ گفت: مجموعه علاقه‌مند است که به همکاری خود با مرزبان ادامه دهد. امیدوارم شرایط به شکلی پیش رود تا مرزبان که با فوتبال خراسان و ادبیاتش آشنا شده در پدیده باقی بماند. از نظر شخصی خودم هم معتقدم مرزبان بماند بهتر است اما در خصوص ماندن مرزبان در پدیده باید بگویم که بیش از ۷۰-۸۰ درصد امیدوارم که وی در پدیده باقی بماند.

خبرنگار: ۱۵۱۶۹

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.