رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: شاید در فدراسیون فوتبال عمدی است که تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه با توجه به برگزاری دور رفت دیدار پلی‌آف لیگ برتر شکایت باشگاه پیکان از بازیکن خارجی راه‌آهن به کجا کشیده شد، اظهار داشت: ما درخواست کرده‌ایم که بازی پلی‌آف را عقب بیندازند اما معلوم است که پیش از بررسی به این مسئله تصمیم گرفته شده و نشان‌دهنده این است که نمی‌خواهند جدی به این مسئله رسیدگی کنند اما باز هم ما تحمل می‌‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی کند و مشکل درون خود خانواده حل شوند نه اینکه بخواهیم به فیفا شکایت کنیم ما انتظار داریم منصفانه رأی بدهند اگر پیکان هم در این زمینه متضرر می‌شوند اما حق را بگویند ما نمی‌توانیم هر سال هزینه‌های زیادی انجام بدهیم اما در پایان حق تیم خورده شود. یک بار ناداوری و یک بار هم چنین مسائلی به وجود می‌‌آید به راحتی ایران خودرو از این مسئله نمی‌گذرد امیدوارم آقایان این موضوع را جدی‌تر بگیرند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان با اشاره به داشتن امکانات این باشگاه گفت: سازمان لیگ باید تلاش کند تا تیم‌هایی چون پیکان در لیگ دسته اول بمانند زیرا کدام باشگاه است که امکانات ما را داشته باشد؟! باشگاه پیکان در رشته‌های مختلف عملکرد خوبی داشته شما در طول فصل ببینید کدام بازیکن از پرداخت نشدن پولش اعتراض کرده است. والیبال را ببینید هم قهرمان کشور شد، هم در آسیا قهرمان شد و تنها تیم گروهی هستیم که در باشگاه‌ها توانسته‌ایم مقام سومی جهان را به دست آوریم اما فکر می‌کنم در فوتبال واقعاً عمدی وجود و در فدراسیون فوتبال می‌گویند پیکان یک سال می‌افتد و سال بعد دوباره به لیگ برتر صعود می‌کند ما بهترین تیم را می‌بندیم اما باز هم در کوران مسابقات به مربی‌مان ایراد می‌گیرند و یا داورانی می‌گذارند که دچار اشتباه می‌شوند و در پایان هم آنها را محروم می‌کنند اما چه سودی برای باشگاه دارد.

جمشیدی در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت قطعی شدن سقوط پیکان به لیگ دسته اول مسئولان ایران خودرو قصد تیم‌داری در فوتبال را ندارند، گفت: وقتی چنین اتفاقی می‌افتد دیگر انگیزه‌ای برای تیم‌داری نمی‌ماند شما ببینید اگر مسی را از بارسلون بگیرند این تیم دو فصل با مشکل روبه‌رو خواهد شد یک بازیکن می‌تواند بسیار زیادی در تیم داشته باشد پیش از بازی ما مقابل راه‌آهن هم به آ‌نها گفته بودم که از بازیکن خارجی‌شان نمی‌توانند استفاده کنند اما آنها از او استفاده کردند و یک گل زد و یک پاس گل داد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال در صورت واگذاری به شرکت سرمایه‌گذاری سمند که از شرکت‌های وابسته به ایران خودرو است با باشگاه پیکان ادغام خواهد شد گفت: من اطلاع دقیقی از این مسئله ندارم اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ بدهد چرا که شاید ۵ سال دیگر بگویند استقلال بار دیگر باید به وزارت ورزش بازگردد اگر این اتفاق رخ بدهد قدمت ۵۰ ساله باشگاه پیکان چه می‌شود؟ به هر حال باید مدیران ارشد ایران خودرو در این زمینه تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود یکه زارع رئیس شرکت سرمایه‌گذاری سمند است گفت: یکه زارع رئیس گروه ایران خودرو است و تمام شرکت‌های وابسته به ایران خودرو زیر نظر او فعالیت می‌کنند من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و این مسئله را باید از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری سمند بپرسید شاید یکه زارع بخواهد تصمیم بگیرد که هر دو باشگاه (استقلال، پیکان) یکی شود اما به هر حال باید خودش در این باره صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.