پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به ریاض برای دیدار با الهلال با چند ساعت تاخیر، عصر امروز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  بنا بر اعلام سرپرست تیم فوتبال پرواز سرخپوشان به ریاض با تاخیر چند ساعته انجام خواهد شد.

محمود خوردبین در این ارتباط گفت: پیش از این قرار بود پرواز ما در ساعت ۱۵ انجام شود ولی این پرواز دو سه ساعتی با تاخیر روبه‌رو شده است. بر همین اساس ناهار هم برای ساعت ۱۳ برنامه ریزی شد و بازیکنان در هتل مستقر خواهند بود تا زمان عزیمت به فرودگاه سر برسد.

گفتنی است پس از این تغییر برنامه، برانکو ایوانکوویچ هم دقایقی با بازیکنان صحبت و شرایط تشریح کرد وی خطاب به آنها گفت : تمرین خوب و کاملی را انجام داده‌اند و در حال حاضر فقط باید تا زمان انتقال به فرودگاه استراحت کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از سفر به عربستان در هتل ماریوت ریاض مستقر خواهند شد.

*برانکو ایوانکوویچ نام ۲۰ بازیکن را برای سفر به عربستان مشخص کرد.

در میان نفراتی که سرخپوشان را همراهی نمی‌کنند نام گابریل فرناندو و مهرداد کفشگری به چشم می‌خورد که با آسیب دیدگی روبرو بودند.

بنا بر اعلام پندار خمارلو ،مدیر رسانه تیم در بخش آسیایی، علاوه بر این بازیکن، رضا نوروزی، میردورقی، محمد خانزاده  و تادئو نیز نفراتی هستند که تیم را در این سفر همراهی نمی‌کنند.

*سرخپوشان پس از بازی با الهلال به تعطیلات می روند

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین فصل در تهران را امروز انجام داد و سرخپوشان پس از بازی با الهلال برنامه تمرینی ندارند.

آخرین تمرین فصل پرسپولیس در تهران امروز در درفشی فر انجام شد و با تصمیم برانکو ایوانکوویچ سرخپوشان پس از بازی با الهلال و در بازگشت به تهران تمرین نخواهند داشت.

به این ترتیب سرخپوشان فردا دوشنبه در محل برگزاری مسابقه آخرین تمرین این فصل خود را انجام خواهند داد.

سرمربی پرسپولیس پیش از این روزهای پایانی ماه خرداد را به عنوان زمان آغاز تمرینات فصل جدید اعلام کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.