مهرداد اسکندری با بیان اینکه در حمایت از سیروس محجوب استعفا داده است، گفت: آقایانی که وعده کمک به ملوان را می‌دهند تا به حال چه کاری برای این تیم انجام داده‌اند.

معاون باشگاه ملوان در گفت و گو با ایسنا، درباره استعفا از سمتش در این باشگاه، گفت: به دنبال هجمه‌ای که علیه محجوب در انزلی ساخته شد، من در حمایت او، از سمتم در این باشگاه استعفا کردم. عده ای از آقایان که تا به حال برای این تیم کاری انجام نداده‌اند، در دوران انتخابات مجلس به هواداران وعده می‌دهند که با آوردن مالک جدید، تیم را بهتر از محجوب اداره می‌کنند و می‌خواهند برای خود رای جمع کنند.

اسکندری مدعی شد: آقایان، ملوان را بازیچه دست خود نکنند. محجوب با دلسوزی هزینه‌های باشگاه را پرداخت می‌کند اما مسئولان شهر به جای کمک به او، سنگ‌اندازی می‌کنند و وعده‌های پوچ می‌دهند. طبق مصوبه مجلس محترم، تمام تیم‌ها باید خصوصی شوند اما در انزلی مسئولان شهر می‌خواهند تیم خصوصی را به بخش دولتی بازگردانند.

وی اظهار کرد: در حالی که تمام تیم‌ها در استراحت پایان فصل هستند، سیروس محجوب در پی آمادگی تیم برای فصل بعد است تا بهترین نتایج تاریخ ملوان را کسب کنیم. آقایانی که وعده می‌دهند تا به حال برای ملوان چه کار کرده اند؟ ما از شما یک بطری آب معدنی یا یک اتوبوس هم ندیده‌ایم.

معاون ملوان افزود: بچه ۱۵ ساله در فضای مجازی به خود اجازه می‌دهد که به خانواده محجوب توهین کند. البته هواداران واقعی ملوان قدردان زحمات محجوب هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.