بازیکن اسطوره‌ای منچستریونایتد معتقد است فصل آینده شیاطین سرخ اولدترافورد شرایطی مشابه فصل رو به پایان داشته و شانس مسلم قهرمانی نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اندی کول که ۱۲۱ گل در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ برای «یونایتد‌ها» به ثمر رساند، به دقت امور تیم محبوبش را زیر نظر دارد. او معتقد است منچستریونایتد فصل بعد نیز حداکثر می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند و با وجود تحولات تیم و نیز رقبای قدرتمند، بخت محدودی برای کسب مقام قهرمانی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به نظر می‌آید اوضاع مثل امسال باشد. این که در نهایت تیم با رفتن به لیگ قهرمانان کار به پایان رساند. برای فتح لیگ برتر در فصل بعد، ‌من‌یونایتد چالش بسیار بسیار سختی را خواهد داشت.

این چهره ۴۳ ساله تصریح کرد:چلسی امسال بهترین تیم لیگ بود. آنها در نیم فصل نخست خیلی خوب بازی کردند و در دور برگشت هم نتایج کلی خوبی گرفتند. حالا سئوال این است چند تیم می‌توانند جلوی چلسی را بگیرد؟

او همچنین افزود: شاید یکی از تیم‌های که بتواند مقابل چلسی بایستد، آرسنال خواهد بود. این تیم البته باید چند ستاره جدید به خدمت گیرد. اگر تیمی ۲ سال در جنگ بر سر قهرمانی، نباشد،‌مسلم است برای بازگشت به قدرت،‌کارش بسیار سخت‌تر خواهد بود. واقعا منچستریونایتد برای قهرمان شدن،‌ جنگ سختی را در پیش خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.