رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: هر چهار خریدار باشگاه صبا یکی از شرایط اصلی خود را باقی ماندن کادرمدیریتی فعلی باشگاه عنوان کرده‌اند و تا زمانی که من باشم هم تارتار سرمربی تیم خواهد بود.

اکبر غمخوار در مورد آخرین وضعیت باشگاه صبای قم و اینکه این باشگاه در لیگ پانزدهم چه سرنوشتی خواهد داشت، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در لیگ چهاردهم حدود ۶ میلیارد تومان هزینه کرده و با بازیکنان جوانی که در اختیار گرفتیم نتایج قابل قبولی در لیگ چهاردهم گرفتیم. اگر در ۲۱ صحنه تاثیرگذار داوری که علیه ما گرفته شد داوران تصمیم درست می‌گرفتند، حتی سهمیه آسیا را هم کسب می‌کردیم. ۲۱ صحنه‌ای که فیلم‌های آن موجود بوده و کارشناسان داوری برنامه ۹۰ آن را تایید کرده‌اند.

وی در خصوص آخرین وضعیت روند خصوصی سازی باشگاه صبا اظهار داشت: با توجه به اینکه نهادهای دولتی دیگر نمی‌توانند در فوتبال حرفه‌ای هزینه کنند، قطعا باشگاه صبا فصل آینده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد البته با این شرط که از استان قم خارج نشود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم تاکید کرد: تا امروز با ۴ خریدار مذاکرات جدی داشته‌ایم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. هدف ما این است که تا پایان خرداد تکلیف خریدار، هیئت مدیره و کادر فنی جدید را مشخص کنیم چون هدف‌گذاری ما برای لیگ پانزدهم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

غمخوار در خصوص اینکه با حضور خریدار جدید آیا خودش و کادر فنی تیم در صبا ماندگار خواهند بود، گفت: هر چهار خریدار یکی از شرایط اصلی خود را باقی ماندن کادرمدیریتی فعلی باشگاه عنوان کرده‌اند. مطمئن باشید تا زمانی که من باشم تارتار سرمربی تیم خواهد بود. حتی این موضوع را نیز با خود تارتار مطرح کرده‌ام. قصد داریم ۸۰ درصد از تیم فعلی که اکثر آنها را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند حفظ کنیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص نتیجه مزایده چهارم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: حس من این است که این دو باشگاه به دو خودروساز بزرگ کشور واگذار می‌شوند و این موضوع سه دلیل دارد. اول اینکه دو شرکت دارای سهامی عام هستند و سهام آنها وابسته به یک فرد، یک گروه و یک جناح سیاسی نیست بلکه متعلق به مردم است. دوم اینکه رقم ۳۰۰ میلیارد تومان در گردش مالی این دو شرکت اصلا رقمی نیست.

غمخوار عنوان کرد: سوم اینکه با توجه به اینکه این دو خودروساز بابت تیم‌هایی که در لیگ برتر دارند و تبلیغات فروش، برند و محصولات جدید خود هزینه‌های زیادی می‌کنند، نسبت به سرمایه‌گذاری که در این دو باشگاه می‌کنند کاملا توجیه‌پذیر است. با این شرایط صحبت روز گذشته یک نماینده مجلس که با خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خودروسازان باید روی قیمت محصولات خود بکشند و بار آن بر روی دوش مردم می‌افتد کاملا نادرست است و نمی‌دانم بر مبنای چه داده‌هایی چنین اظهار نظری کرده است.

وی افزود: در واقع این یک معامله برد - برد برای دو طرف یعنی هم باشگاه و هم شرکت خودروساز است ضمن اینکه واگذاری این دو باشگاه به یک شخص یا یک گروه صنعتی ریسک بالایی دارد در همین خصوص شما ببینید برای تیم‌هایی مثل استقلال اهواز، راه آهن، ابومسلم و داماش چه اتفاقی افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.