بازیکن تیم فوتسال هنرمندان گفت: همه ایرانی‌ها در قبال خرمشهر وظیفه دارند و من افتخار می‌کنم که در چنین روزی و در آستانه سالروز سوم خرداد در اهواز بودم چرا که به خرمشهر بسیار نزدیک است.

بهروز رهبری فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، پس از دیدار تیم‌های فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان خوزستان که در اهواز برگزار شد و با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید، اظهار کرد: این بازی یک دیدار خیرخواهانه بود و وظیفه ما این بود که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، این جا باشیم.

وی ادامه داد: همه ایرانی‌ها در قبال خرمشهر وظیفه دارند. من افتخار می‌کنم که در چنین روزی در اهواز بودم چرا که این شهر از نزدیکترین شهرها به خرمشهر است و امیدوارم که تمام مردم ایران یک روز افتخار داشته باشند و به خرمشهر بیایند.

بازیکن تیم فوتسال هنرمندان درباره فوتبال خوزستان نیز گفت: فوتبال خوزستان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و چند سالی است که خود را بالا کشید. خوزستان مهد فوتبال ایران است اما چند سالی است که مسئولان به این استان خوب نمی‌رسند که بسیار حیف است. امیدوارم فوتبال خوزستان در آینده در جایگاهی بسیار بهتر از جایگاه فعلی خود قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.