ستاره پرتغالی رئال مادرید به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مربی ایتالیایی در رئال باقی بماند.

به گزارش ایسنا، سرنوشت کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام است. رسانه‌های اسپانیایی در این چند روز اخیر از اخراج سرمربی ایتالیایی رئال سخن به میان آورده‌اند اما تاکنون هیچ چیز نهایی نشده است و خود آنچلوتی هم اعتراف کرد که سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام است.

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید به صراحت اعلام کرد که دوست دارد آنچلوتی در رئال مادرید بماند. او گفت: آنچلوتی مربی بسیار خوبی است و شخصیت بسیار عالی دارد. امیدوارم که سال آینده نیز در کنار هم باشیم.

خامس رودریگز دیگر ستاره رئال مادرید نیز دوست ندارد که کارلو آنچلوتی از هدایت رئال مادرید اخراج شود. او گفت: اخراج آنچلوتی سخت‌گیرانه است و برای ما گران تمام می‌شود. او دو سال است که در رئال مربیگری می‌کند. الان آنچلوتی و بازیکنان شناخت بسیار خوبی از همه دارند و به خوبی می‌دانند که با هم چگونه رفتار کنند. دوست دارم که او در رئال بماند. البته این تصمیمات به خود باشگاه بستگی دارد و ما نباید دخالت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.