مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ماندن یا رفتنش از پرسپولیس هنوز مشخص نیست، گفت: در حال حاضر تنها به موفقیت در بازی برگشت مقابل الهلال فکر می‌کنم.

مایکل اومانا در گفتگو با خبرنگار مهر، ابتدا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هم بازی خوبی را شاهد بودیم و هم نتیجه خیلی خوبی را کسب کردیم.

وی ضمن تشکر از هواداران افزود: از هواداران تشکر می‌کنم. آنها تاثیر زیادی در این پیروزی داشتند زیرا حضورشان به ما روحیه داد تا در این بازی به پیروزی برسیم.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت سرخپوشان برابر الهلال تصریح کرد: الهلال تیم خیلی قدرتمندی است و باید دید در عربستان چه می‌شود اما ما تمام تلاش‌#مان را بکار می‌گیریم تا بتوانیم با موفقیت در این بازی، به مرحله بعد صعود کنیم.

مایکل اومانیا در خصوص غیبت سوشا مکانی و امید عالیشاه در این دیدار تاکید کرد: آنها همه بازی‌ها همراه ما بودند و عدم حضورشان می‌تواند تاثیرگذار باشد. اما سایر بازیکنان حضور دارند و فرصت خوبی برای آنها محسوب می‌شود.

وی در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش خاطرنشان کرد: از ناحیه کشاله درد دارم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا با تمام وجود مقابل الهلال به میدان بروم.

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در رابطه با ادامه همکاری با سرخپوشان، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی برابر الهلال گذاشته ایم و فقط به موفقیت در آن مسابقه فکر می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.