سرمربی رئال مادرید هر چند تیمش در فصل جاری قهرمانی در هیچ جامی را به دست نیاورد اما از عملکرد شاگردانش راضی است. او می‌گوید اگر با رئال مادرید تمدید نکند یک سال کامل خانه‌نشین خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در آخرین بازی فصل جاری رقابت های لیگا پیروزی پر گل را به دست آورد اما این پیروزی باعث نشد تا در جایگاه این تیم در جدول رده بندی تغییر و تحولی به وجود آید و با همان قرار گرفتن در جایگاه دوم به کار خود پایان داد.

رئال مادرید هر چند بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد اما در فصل جاری نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و این ناکامی بزرگی برای این تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال اروپا و اسپانیا به شمار می‌آید. این روزها بحث اخراج کارلو آنچلوتی داغ داغ است اما هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است که این مربی ایتالیایی آیا در رئال مادرید باقی می ماند یا نه.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: چیزی بیشتر از آنکه روز قبل گفتم نمی توانم بگویم. هنوز سرنوشت من در هاله‌ای از ابهام است و نمی‌دانم که آیا در رئال باقی می‌مانم یا نه. هفته آینده جلسه‌ای را با باشگاه برگزار خواهم کرد تا همه چیز درباره آینده‌ام مشخص شود. من با بازیکنان صحبت کردم چرا که این آخرین بازی فصل بود.

یکی از تیم های که احتمال حضور کارلو آنچلوتی در صورت جدایی از رئال مادرید در آن بسیار زیاد است میلان است که این مربی ایتالیایی افتخارات زیادی با آن به دست آورده است.

آنچلوتی درباره احتمال بازگشت به روسونری گفت: از نظر من همه چیز روشن است. یا اینکه با رئال مادرید ادامه دهم یا اینکه یک سال از مربیگری کناره‌گیری کنم و در خانه استراحت کنم. تا الان هیچ خبری از طرف باشگاه رئال مادرید ندارم و باید منتظر باشم.

این مربی ایتالیایی درباره این سوال که آیا در فصل جاری از عملکرد تیمش راضی است و رئال مادرید را چگونه ارزیابی می کند، این گونه پاسخ داد: من از عملکرد تیمم در فصل جاری رضایت کامل دارم. همه نهایت تلاش خود را کردند. منظور من بازیکنان، باشگاه و کادر فنی است. با مشکلات زیادی که داشتیم نتایج خوبی به دست آوردیم. رئال در این فصل بازیکنان آسیب دیده زیادی داشت با این حال طوری بازی کرد که جای خالی آنها احساس نشود. من از عملکرد تیمم راضی هستم. حاضر هستم تا به سوالات باشگاه رئال درباره عملکرد در فصل جاری پاسخ بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.