دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر، بین تیم چهاردهم لیگ برتر و تیم سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشنبه ۴ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بازی رفت مرحله پلی آف بین دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد. شاگردان عبدالله ویسی در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل دوم داشتند و با ۳ برد، ۷ تساوی، ۵ باخت و تفاضل گل ۱- در رتبه دوازدهم قرار گرفتند اما در نیم فصل دوم آنها یک برد، ۷ تساوی، ۵ باخت و تفاضل گل ۹- را در کارنامه خود ثبت کردند تا با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم به پلی‌آف برسند.

آن‌ها در حالی در رتبه چهاردهم لیگ برتر قرار گرفتند که در هفته پایانی در خوزستان با برد در مقابل پیکان می‌توانستند بالاتر از ملوان در رتبه سیزدهم قرار گیرند و از رویارویی با تیم با انگیزه مس پرهیز کنند.

استقلالی ها هفت هفته است که طعم برد را نچشیده‌اند و از مشکلات زیادی در خط دفاع رنج می‌برند به طوری که دومین تیم لیگ برتر از لحاظ بیشترین گل خورده هستند. آن‌ها بیشترین تساوی در لیگ‌ برتر را به همراه پدیده با ۱۵ تساوی در اختیار دارند. همچنین با ۴ پیروزی بعد از نفت مسجد سلیمان کمترین برد در لیگ برتر را به دست آورده است.

مهدی مومنی با ۸ گل زده و ۵ پاس گل بهترین عملکرد را در تیمش داشته و توانست نامش را در لیست تیم ملی فوتبال هم بنگنجاند. بدون شک چشم امید ویسی به درخشش این بازیکن در تقابل با مس کرمان است.

در سوی مقابل مس کرمان با روحیه بالایی مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. شاگردان اکبر میثاقیان با اوج گیری در نیم فصل دوم از انتهای جدول لیگ دست یک جدا شدند و در هفته های پایانی با قرار گرفتن در رتبه دوم حریف مس رفسنجان در پلی‌آف شدند، اما این تیم هم حریف انگیزه بالای مس کرمان نشد تا آن‌ها به استقلال برسد.

از جمله بازیکنان تاثیرگذار در مس می توان به مصطفی حسین خانی کاپیتان با تجربه این تیم اشاره کرد که همواره در این تیم فوتبال بازی کرده است و تجربه حضور در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله یک هشتم این رقابت ها را دارد. گلزن ترین بازیکن مس احمد زنده روح است که با هفت گل زده سهم به سزایی در موفقیت تیمش داشته است.

اکبر میثاقیان قبلا با تیم های شمشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد توانسته است به لیگ برتر صعود کند و در این زمینه رکورد دار محسوب می شود.

بازی برگشت دو تیم روز یک شنبه دهم خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.