مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: فیروز کریمی به من گفت شرایط باشگاه را نگاه کن و ببین اصلاً خودت در ملوان هستی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس سرویس محجوب در گفت‌‌وگو با شبکه باران اظهار داشت: ابتدا باید از اینکه تیم در لیگ برتر ماند از همه تشکر کنم مو به تنم من سیخ شد اگر فیروز کریمی نبود این خنده‌ها اکنون بر لبان ما نبود از نصرت ایراندوست مربی اخلاق‌مدار و همچنین موی سیلوویچ تشکر کنیم ۲ امتیاز او هم به کار ما آمد از رضا مطلبی هم تشکر کنم و از مربیان تیم‌های پایه کمال قدردانی را دارم.

وی گفت: امشب شنیدم که اسکندری و مرادی دو تن از اعضای خوب باشگاه استعفا کردند من شوکه شدم زیرا به آنها کم لطفی شد.

وی در مورد اینکه چرا با وجود ماندگار بودن ملوان در لیگ برتر و همچنین هزینه ۱۰ میلیاردی همواره از او انتقاد می‌شد، گفت: این ۱۰ میلیارد تومان یک شاخه گل برای هواداران و مردم خوب انزلی و استان گیلان. از این هزینه ناراحت نیستم اما از این مسئله ناراحتم که یک پسر بیست و سه چهار ساله که هم سن پسر من است کاریکاکتور من را به شکل دالتون می‌کشد دالتون نماد دزد است چرا یکی یقه آنها را نمی‌گیرد آیا ما دزد هستیم که صدها هزار نفر را یک شب خوشحال به خانه فرستادیم. در جلسه شورای استان این مسائل را مطرح کردم اما باز هم به من هجمه شد. در لیگ برتری که سپاهان و فولاد هستند و از جیب من و شما هزینه می‌کنند من یک ریال تسهیلات نگرفته‌ام مدام می‌گویند بدهی گذاشته.فصل گذشته ده یازده میلیارد بدهی مانده بود چرا کسی صحبتی نمی‌کرد.

محجوب با ابراز برخی گلایه‌ها گفت: یک مسئول بدون هماهنگی با من رئیس هیأت مدیره معرفی می‌کند یکی دیگر وقتی من برنامه می‌دهم می‌گوید به شما اعتماد نداریم بی‌جا می‌کنید که به من اعتماد ندارید من ۱۳ ساله بودم که به جبهه رفتم از چیزی نمی‌ترسم به دختر ۱۴ ساله زن و مادرم توهین شد دیگر واقعاً نمی‌دانم چه بگویم در اروپا اگر کسی با کاریکاتور به کسی توهین کند با او برخورد سختی می‌شود اما اینجا به من می‌گویند جک تعریف کرده‌ایم آیا آن جک را اگر من تعریف کنم آیا با چاقو به من نمی‌زنید؟

وی با اشاره به حمایت‌‌های مدیرکل ورزش استان گفت:  حمایت از تیم عزم استانی می‌طلبد از رهنما تشکر می‌کنم او می‌داند من چه می‌کنم زیرا از بچگی ورزشکار و قهرمان بوده است. او هر وقت من را می‌دید با چهره خجالت‌زده به من می‌گفت شرمنده‌ام. از برخی دوستان بپرسید آیا من روی سربرگ ملوان یک درخواست داده‌ام.

وی افزود: می‌گویند مالیات شرکتم را نداده‌ام من اصلاً شرکت ندارم که مالیات بدهم در دوران تحریم ۷۰۰ هزار دلار من هم خوردند و طرف کلاهبردار بود من دلارهایم را به این تیم آورده‌ام. من نوکر مردم انزلی هستم باشگاه ملوان خصوصی است بعد می‌‌گویند چرا باشگاه مدیرعامل ندارد در اروپا هم معاون اجرایی در باشگاه‌ها داریم.

محجوب در مورد اینکه بهتر نبود تقسیم وظایف کند، گفت: مرادی و اسکندری هم همکاران من بودند همه کارها را که من انجام نمی‌دادم ما بهترین نظام پرداختی را در باشگاه‌ها داشتیم. تمام بدهی ما در این فصل چهل پنجاه میلیون تومان نمی‌شود آنهم در حالی که ۲.۵ میلیارد تومان فقط هزینه‌های جاری مثل مسافرت داشتیم.

وی در مورد اینکه اما مربیان تیم‌های پایه ملوان خیلی گلایه داشتند، گفت: من از مربیان تیم‌های پایه عذرخواهی می‌کنم ما در این فصل به خاطر اینکه تیم بزرگسالان خوب نتیجه نگرفت تمرکز لازم را نداشتیم من هزینه‌های زیادی کرده‌ام اما یکی نگفت محجوب دستت بشکند چه پولی خرج کردی وقتی باران می‌بارید می‌گفتند که محجوب قول داده استادیوم سرپوشیده شود در حالی که من می‌گفتم اگر این ورزشگاه را به ما بدهند آن را سرپوشیده می‌کنیم.

محجوب افزود: کمپین "ملوانم را پس بده تشکیل دادند" من ملوان را می‌دهم هرکس بهتر می‌تواند آن را اداره کند جلو بیاید من افتخارم این است که بچه گیلانم دست خانواده و پدر و مادرم را می‌بوسم.

وی در مورد اینکه چرا فیروز کریمی نمی‌خواهد در ملوان بماند، افزود: با کریمی تعهدات طولانی‌مدت داشتیم من می‌گویم یک مربی باید بیش از یک سال در تیم بماند تا تیم را بسازد منچستریونایتد بعد از تغییر مربی هنوز سرپا نشده است باید حوصله داشته باشیم. اما فیروز کریمی به من گفت شرایط انزلی را نگاه کن اصلاً ببین خودت ماندگار هستی؟ دیدم راست می‌گوید.

محجوب گفت: شب بازی با نفت تهران به مربی می‌گویند می‌خواهند تو را اخراج کنند و پژمان نوری را به عنوان جانشین انتخاب کنند چرا من دوست صمیمی‌‌ام را خراب کنم من حاضرم ملوان را به هر کسی که می‌خواهد و فکر می‌کند بهتر از من اداره‌اش می‌کند تحویل بدهم.

وی تصریح کرد:‌ ما جشن ماندگاری در لیگ برتر را گرفتیم اما من با اینکه ۷۰ درصد سهام باشگاه را دارم فقط دو عضو هیأت مدیره برای من است و نیروی دریایی با ۳۰ درصد سهم سه عضو هیأت مدیره دارد وقتی تیم می‌برد رحمت آن مال مربی و بازیکن است وقتی بازنده می‌شود مالک گناهکار است آیا من نقشی در هفتمی ملوان در فصل گذشته نداشتم اینها بی‌انصافی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )