سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این حق را به خودمان می‌دهیم که امیدوارانه به ریاض برویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری در مورد وضعیت پرسپولیس قبل از بازی با الهلال عربستان گفت: با وجود اینکه همه می‌دانیم بازی با استقلال چقدر برای ما اهمیت داشت اما این مسابقه بازی فصل ما است و مسابقه‌ای که با قوی‌ترین تیم آسیا باید روبه رو شویم. نتیجه خیلی خوبی در بازی رفت کسب کردیم و این حق را به خودمان می‌دهیم که امیدوارانه به ریاض برویم و به مرحله بعد صعود کنیم. در مورد تیم باید بگویم مشکلات سرجایش هستند و محسن بنگر به جز مشکلی که با مفصل پشت پایش دارد بعد از بازی با استقلال از ناحیه دنده هم مشکل دارد. گابریل هم آماده نیست ولی مهرداد کفشگری امروز شرایطش را می‌بینیم اما این شرایط را نمی‌توانیم تغییر بدهیم. باید به بازیکنان جوان‌تر میدان بدهیم تا با آنها تیم را تشکیل بدهیم. علی‌عسگر و اومانیا هم مصدوم هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس فردا صبح ساعت ۱۰ تمرین می‌کند و سپس برای ناهار به هتل المپیک می‌رویم و سپس ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به سمت فرودگاه عازم می شویم تا ساعت ۱۵ به ریاض برویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: واقع‌بینانه باید بگویم آنها بهترین تیم آسیا هستند اما ما یک بر صفر بازی رفت را برده‌ایم و شرایط ما بهتر است. نیمه اول بازی انجام شده و درصدی برای ارزیابی نیست و در ریاض برای رسیدن به گل تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جنگ روانی در عربستان و اینکه شانس هم در صعود این تیم دخیل است، گفت: من از اطلاعات الهلال نسبت به پرسپولیس خبر ندارم اما جای تعجب نیست که این اقدام‌ها را انجام بدهند و ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه ریاض می‌آیند تا شاید روی داور هم تاثیر بگذارند. می‌دانم شرایط سخت است اما قرار نیست که آنها ما را بخورند. ما می‌رویم آنجا که بازی کنیم و از اقدام‌های آنها بی‌خبرم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بیانیه فدراسیون عربستان علیه باشگاه‌های ایرانی و پرسپولیس گفت: بله ۱۱۰ هزار تماشاگر آمد و آنها می‌خواستند ۱۰ هزار تماشاگر بیاید و هواداران ما چه کردند مگر؟ جز حمایت من هیچ حادثه غیرعادی ندیدم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس با شانس صعود می‌کند یا با واقعیت‌های فوتبال، گفت: امیدوارم با واقعیت‌های فوتبال باشد، می‌خواهم بازهم آن کفشدوزک را بیاورم چون دیدید که دقیقه ۹۳ گل زدیم.

وی در مورد فشار روی دفاع‌های چپ و راست پرسپولیس، گفت: من باید بگویم الهلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و یک تیم با تجربه که پارسال باید قهرمان می‌شدند و امسال هم این عنوان را کم داشتند اما لیگ عربستان را از دست دادند و سوم شدند و اکنون هم فقط لیگ آسیا را دارند. تیاگو و ناصر الشمرانی مقابل ما بازی می‌کنند؛‌یعنی اینکه دو بازیکن با کیفیت مقابل ما بازی خواهند کرد یا بازیکن شماره ۲۴ آنها ذخیره بود در حالی که او ملی پوش است.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس تا حالا به الهلال نباخته است و می‌تواند این روند نباختن را ادامه بدهد، گفت: انتظار بازی هجومی آنها را داریم و بازی که سرشار از تحرکات خواهد بود به خصوص علیه داور و هرچیزی که دستاویز فوتبال قرار می‌گیرد اما ما باید قوی‌تر از الهلال و تماشاگران این تیم باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار عربی در مورد اتفاقات رخ داده در ایران و نوشته‌های رسانه‌های ایران بسیار ناراحتند و این مساله فشاری به تیم وارد نمی‌کند زیرا در عربستان جو منفی پیش آمده گفت: من از هیچ چیز نمی‌ترسم و بازیکنانم هم نمی‌ترسند و نمی‌دانم چه اتفاق غیر عادی دیگر قرار است رخ بدهد، جز سر و صدا. مگر بارسا و رئال که با هم بازی می‌کنند و هواداران دو تیم علیه یکدیگر شعار می‌دهند مساله خاصی است؟ بهترین مرهم و مسکن یک بازی خوب است و تماشاگران روی سکو نشسته‌اند و کار دیگری نمی‌توانند بکنند. من یکسال عربستان زندگی کردم و همه چیز آنجا خوب بود. در ایران هم هیچ چیز غیر طبیعی علیه الهلال ندیدم فقط خودمان ۲۰ دقیقه در ترافیک بودیم تا وارد ورزشگاه شویم زیرا جمیعت زیادی آمده بودند و مجبور شدیم حتی مسیرمان را تغییر بدهیم. من سرمربی تیم ملی ایران بودم و قرار بود در شهر جده بازی کنیم و طبیعی است که هواداران عربستانی می‌آمدند تا تیم خودشان را تشویق کنند و هیچ چیز شیرین‌تر از این نبود که بتوانیم عربستان را شکست بدهیم.

برانکو در مورد حاشیه‌های ایجاد شده، گفت: من نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید آنها پول‌های هنگفتی هزینه کرده‌اند و باید برای این هزینه‌ها توضیح داشته باشند و باشگاه‌های بزرگی هستند و من فیلم مسابقه را دیدم گل الهلال عربستان آفساید بود و نمی‌خواهم در مورد مسایل دیگر صحبت کنم.

به گزارش فارس، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس پاسخ محکمی به حاشیه‌سازی داده و اجازه بدهیم که همه چیز در زمین مسابقه رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.