تیم فوتبال آکادمی کیا در مرحله مقدماتی تورنمنت «Cordial Cup»، با ۴ پیروزی که یکی از آنها برابر بایرن مونیخ بدست آمد و یک تساوی، به جمع ۱۶ تیم برتر جام صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آکادمی کیا (تیم زیر ۱۱ سال ایران) که زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا و علی دوستی‌مهر در تورنمنت «Cordial Cup» کشور اتریش شرکت کرده است، امروز شنبه ۵ بازی در مرحله مقدماتی این رقابتها انجام داد و توانست با اقتدار و به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کند.

نتایج دیدارهای تیم آکادمی کیا به شرح زیر است:

* آکادمی کیا ۴ - وریگس آلمان صفر

* آکادمی کیا ۲ - اونتر هاخینگ آلمان صفر

* آکادمی کیا ۳ - بایرن مونیخ صفر

* آکادمی کیا صفر - کاپا یونایتذ فنلاند صفر

* آکادمی کیا ۳ - بزیرکساواهی استرالیا یک

تيم فنلاندی كه تيمی تدافعی بود و می‌دانست در صورت کسب تساوی در بازی آخر برابر بایرن مونیخ به مرحله بعدی صعود خواهد کرد، در این بازی با زدن زير توپ و البته خوش شانس به خاطر برخورد چند باره توپ به تیر دروازه‌اش، توانست برابر این تیم مطرح آلمانی تساوی بگیرد و به عنوان تيم دوم صعود كنه به جمع ۱۶ تیم برتر جام صعود کند.

در مرحله مقدماتی تورنمنت «Cordial Cup» کشور اتریش، ٤٨ تيم در هشت گروه به مصاف همدیگر رفتند که تيم آکادمی كيا با کسب ۱۳ امتیاز در گروه خودش اول شد و تيم فنلاندی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، به جمع ۱۶ تیم برتر رقابتها صعود کرد. بایرن مونیخ آلمان با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله دوم بازماند.

تیم فوتبال آکادمی کیا (تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر ۱۱ سال ایران) فردا در مرحله دوم به مصاف تیم «ویدتون اف‌سی فه‌هرر» مجارستان می‌رود که در صورت پیروزی به جمع ۸ تیم برتر مسابقات صعود خواهد کرد. در صورت شکست هم مسابقات را برای کسب رده نهم تا یازدهم ادامه خواهد داد.

هر مسابقه این جام ۱۵ دقیقه‌ای است و مسابقات امروز هم زیر باران شدید برگزار شد.

در تورنمنت «Cordial Cup» کشور اتریش از تيم آکادمی كيا به عنوان تيمی ناشناخته ياد می‌کنند كه با توجه به عملکرد قابل قبولش در مرحله مقدماتی، حتی نامش در بین تیم‌های مدافع عنوان قهرمانی این جام مطرح شده است. بازی‌های خوب این تیم باعث شده است که تماشاگران حاضر در محل برگزاری جام، این تیم را تشویق کنند.

نکته جالب توجه در بازی‌های امروز شنبه تیم کیا این بود که در بازی با بایرن مونیخ، مربی این تیم آلمانی بعد از گل سومی كه تیمش دریافت کرد، بسیار عصبانی شد و به داخل زمين و سر بازيكناش فرياد کشید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )