سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فقط در زمین مسابقه فوتبال بازی می کنیم و ازجوسازی‌های احتمالی نمی ترسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در خصوص دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  همه می‌دانید که بازی با استقلال از چه اهمیتی برخوردار بود اما من می‌گویم که این دیدار مهمترین بازی فصل ماست.

وی افزود: قرار است پرسپولیس برابر قویترین تیم آسیا بازی کند اما از این مسئله اطلاع دارید که در بازی رفت نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم و می توانیم به خودمان این حق را بدهیم که شاید به دور سوم راه پیدا کنیم که اگر این کار را انجام دهیم اتفاق بزرگی رخ داده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در خصوص آخرین شرایط تیم باید بگویم که مشکلات ما مانند قبل سرجایش باقی مانده است. محسن بنگر به غیر از مشکلی که از ناحیه مفصل پشت پایش داشت بعد از بازی با استقلال از ناحیه دنده هم دچار مشکل شده است.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: حمید علی عسگر و مایکل اومانا هم از ناحیه عضله پا مانند قبل مشکل دارند. گابریل هم آماده نیست. مهرداد کفشگری هم امروز آخرین اوضاعش مشخص می شود. این مسائل مشکلاتی هستند که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: شرایط این گونه است و ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم. ما جوانهای خوبی داریم و باید با کمک آنها چهره واقعی تیم را تشکیل دهیم.

وی در خصوص برنامه تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ساعت ۱۰ صبح فردا یک جلسه تمرینی را پیش روی داریم و پس از آن ساعت ۱۲ برای صرف ناهار راهی هتل المپیک خواهیم شد. از آنجا هم به فرودگاه امام خمینی می‌رویم و ساعت ۱۵ به سمت ریاض پرواز خواهیم کرد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که با توجه به شناخت از الهلال چقدر شانس صعود برای پرسپولیس قائل هستید گفت: من پیش از این گفته‌ام که الهلال قویترین تیم آسیاست اما ما آنها را با یک گل شکست داده‌ایم و یک اولویت بزرگ نسبت به آنها داریم. روز سه شنبه نیمه دوم مسابقات دور سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و ما می‌دانیم که اوضاع بسیار دشوار خواهد بود. اما اینجا درصدی برای تعیین ارزشیابی وجود ندارد.

وی افزود: ما در عربستان برای به ثمر رساندن گل های بیشتر تلاش خواهیم کرد و سعی داریم تا از نتیجه ای که در تهران به سود ما رقم خورد دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اقدامات عربستانی ها گفت: من از محتوای حرکات آنها اطلاعی ندارم اما برای من جای تعجب ندارد که آنها چنین اقداماتی کرده باشند. مطمئنا آنها ۷۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه می آورند و تلاش می کنند تا روی داورها تاثیر بگذارند و آنها را تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار دهند اما دلیلی نمی بینیم که از آنها بترسیم.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: شرایط در آنجا دشوار خواهد بود اما دلیلی مبنی بر ترس نمی بینم. مطمئنا آنها ما را نمی خورند و ما به آنجا می رویم و مسابقه خودمان را برگزار می کنیم. ما می رویم آنجا مسابقه‌مان را می دهیم و برمی گردیم. من نمی دانم آنها بعد از تمام شدن مسابقه در تهران دست به چه تحرکاتی زده اند.

بروز رسانی می شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.