سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بگویم بازی روز سه‌شنبه ما مقابل الهلال مهمترین بازی فصل‌مان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: با وجود اینکه بازی ما با استقلال از اهمیت زیادی برخورد بود اما باید بگویم بازی روز سه‌شنبه ما مقابل الهلال مهمترین بازی فصل‌مان است.

وی افزود: ما با قوی‌ترین تیم آسیا بازی داریم که توانستیم در بازی رفت یک نتیجه خوب مقابل این تیم کسب کنیم. این حق را برای خودمان قائل هستیم که بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم که اگر این اتفاق رخ دهد به نظر من یک اتفاق بزرگ برای پرسپولیس و فوتبال ایران رخ داده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: مسئله‌ای که به تیم ما مربوط می‌شود وضعیت نامساعد چند بازیکن است که نگرانی‌هایی به وجود آورده است. محسن بنگر غیر از اینکه از مفصل پا مشکل داشت در حال حاضر با درد دنده هم مواجه است. حمیدرضا علی‌عسگر و مایکل اومانیا نیز در عضلات‌شان درد دارند. فرناندو گابریل آماده نیست و مهرداد کفشگری هم باید در تمرین امروز زیر نظر پزشک تست دهد تا وضعیتش مشخص شود. در این شرایط ما بازیکن جوان‌مان اعتماد می‌کنیم و آنها باید تلاش کنند تا شایستگی خود را نشان دهند.

برانکو در مورد برنامه‌های تیمش گفت: ما ساعت ۱۰ صبح فردا (یکشنبه) یک نوبت تمرین خواهیم داشت و بعد از آن برای صرف ناهار راهی هتل می‌شویم. بعد از آن نیز به فرودگاه می‌رویم تا از آنجا با پرواز اختصاصی به ریاض برویم.

وی تصریح کرد: واقع‌بینانه پیش از این عرض کردم که آنها برترین تیم آسیا هستند اما یک بر صفر در بازی رفت شکست‌شان دادیم. اولویت بزرگ تیم ما نسبت به آنان این است که در بازی رفت با یک گل آنها را شکست داده‌ایم و نیمه دوم بازی با آنها که در زمین‌شان برگزار خواهد شد، شرایط سخت و دشوار خواهد بود. اینجا درصدی از ارزشیابی وجود ندارد اما تلاش می‌کنیم که از نتیجه خودمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تحریکات عربستانی‌ها پیش از این دیدار گفت: از محتوای این چیزها خبری ندارم که چه اقداماتی انجام داده‌اند. چیزی که می‌دانم این است که قطعا ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور خواهند داشت تا روی داور تاثیربگذارند اما این مسئله دلیل نمی‌شود که بخواهیم بترسیم. قرار نیست در ریاض ما را بخورند. ما برای انجام مسابقه به آنجا می‌رویم و نمی‌دانم آنها دست به چه تحریکاتی زده‌اند.

برانکو ادامه  داد:‌ آنها درست گفته‌اند و ما ۱۱۰ هزار تماشاگر داشتیم در صورتی که آنها تنها ۱۰ هزار تماشاگر می‌خواستند. تماشاگران ما فوق‌العاده بودند و من حادثه غیرعادی ندیدم. امیدوارم در مورد واقعیت‌های فوتبال بحث کنیم و از تحریکات آنها ترسی نداریم. شانسی که داشتیم این بود که دقیقه ۹۲ به آنها گل زدیم.

وی با تمجید از الهلال عربستان گفت: آنها سرشار از بازیکنان ملی‌پوش و صاحب تجربه هستند و سال گذشته باید قاطعانه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شدند. آنها در لیگ خود سوم شده و اکنون برای‌شان قهرمانی آسیا مهم است. الهلال در خط دفاع، خط میانی و خط حمله بازیکنان خوبی دارد. احتمالا تیاگو نِوِس و ناصر الشمرانی در ترکیب این تیم بازی خواهند کرد و به این ترتیب دو بازیکن با کیفیت دیگر به این تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با ستاره الهلال که شماره ۲۴ این تیم را بر تن می‌کند و در بازی برگشت این تیم به میدان خواهد رفت چه می‌کند، خاطرنشان کرد: الهلال ملی‌پوشان خیلی خوبی دارد و همه آنها بازیکنانی عالی هستند. ما در عربستان انتظار یک بازی هجومی را از تیم حریف داریم و باید جوری بازی کنیم که حریف، داور و تماشاگران را هم شکست دهیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از الهلال ترس دارد که مدام از این تیم تعریف می‌کند، تصریح کرد: من از این تیم نمی‌ترسم. دلیل ندارد بازیکنان ما هم بخواهند از الهلال بترسند. قرار نیست در عربستان اتفاق غیر عادی رخ دهد، غیر از اینکه چند هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده و با داد و بیداد بخواهند جو را به سود تیم‌شان تغییر دهند، کاری که در همه بازی‌های بزرگ دنیا رخ می‌دهد. تماشاگران بارسلونا در نیوکمپ جو را برای بازیکنان رئال سنگین می‌کنند و در برنابئو برعکس این اتفاق رخ می‌دهد. تنها کاری که تماشاگران می‌توانند در ورزشگاه انجام دهند داد و فریاد است و فکر نمی‌کنم این مسئله مشکلی برای مان به وجود بیاورد. ما بهترین کاری که می‌توانیم بکنیم این است که با بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم. تماشاگران هم فقط روی سکوها خواهند بود و کاری نمی‌توانند انجام دهند.

در ادامه خبرنگار شبکه تلویزیونی الکاس قطر از برانکو پرسید با توجه به اینکه عربستانی‌ها از شرایط میزبانی پرسپولیس ناراحت بودند، نگران نیستید آنها بخواهند ترفندهای مختلفی را به کار گرفته و بخواهند اتوبوس شما را در ورزشگاه یا جای دیگر معطل کنند؟ در این لحظه پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس پاسخ داد: اجازه بدهید همه چیز در داخل میدان مشخص شود و جوسازی نشود. در تهران ناظر AFC حضور داشت و همه چیز را زیر نظر گرفته بود. ما تمام شرایط لازم را برای میزبانی هر چه بهتر از تیم الهلال به وجود آوردیم و مواردی که پیش آمد خوردبین، نژادفلاح، برانکو، محمد نوری در مورد آن مصاحبه‌های لازم را انجام دادند. در حال حاضر هم امیدواریم نتیجه بازی ما با الهلال در میدان مشخص شود. نباید اجازه دهیم جوسازی شود.

در ادامه برانکو در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: معطل شدن اتوبوس اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود. اتوبوس ما هم مانند اتوبوس آنها ۲۰ دقیقه‌ای به خاطر ازدحام تماشاگر معطل شد تا جایی که مجبور شدیم تغییر مسیر بدهیم تا وارد ورزشگاه شویم. من با تیم ملی ایران برای بازی با عربستان به جده رفتم و همه چیز در آنجا عالی بود و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده از سوی باشگاه الهلال عربستان گفت: نمی‌دانم مشکل آنها در چه زمینه‌ای است. آنها پول‌های هنگفتی خرج کردند و باید توجیهی برای هزینه‌های خود داشته باشند. من فیلم بازی را مشاهده کردم. اول آنها گفتند داور مقصر است در حالی که گل آنها آفساید بود، ضمن اینکه در یکی از موقعیت‌های ما داور اعلام آفساید کرد که نباید آفساید اعلام می‌کرد. تاکید می‌کنم نباید از چیزی بهراسیم و باید به عامل پیروزی برسیم.

به گزارش تسنیم، پندار خمارلو در پایان نشست اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس به زودی پاسخ حاشیه‌سازان را خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.