مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه با هیچ مربی جدیدی برای فصل آینده مذاکره نکرده است، گفت: صحبت کردن درباره این موضوع درست نیست اما باید بگویم استقلال نیازمند تغییرات اساسی است.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال بیان کرد: فعلا هیچ خبری نیست و همه ما منتظریم که فردا نتیجه مزایده اعلام شود. اصلا هم در این باره خبری ندارم که اهلیت خریدار باشگاه استقلال مورد تایید قرار گرفته یا خیر. بنابراین مثل همه منتظر اعلام نتیجه توسط سازمان خصوصی سازی هستم.

وی درباره اینکه گفته شده با چندین مربی برای فصل آینده مذاکراتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این که هر روز می‌گویند با مربیانی صحبت می‌شود را من کاملا بی اطلاع هستم. تاکید می‌کنم باشگاه استقلال هیچ صحبتی را با مربی برای فصل آینده نداشته است. ما اصلا اجازه این کار را نداریم چونکه باشگاه در حال واگذاری است و ما حق نداریم در کار مالکان جدید دخالت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص احتمال همکاری خود با مالکان جدید این باشگاه گفت: من نمی‌دانم که آیا با افرادی که به باشگاه می‌آیند می‌توانم همکاری کنم یا نه. من دست آنها را باز گذاشته‌ام تا بهترین تصمیم را بگیرند. این مقررات باشگاهداری حرفه‌ای است و آنها باید بهترین گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در فوتبال خسته شده است، عنوان کرد: نه من اصلا خسته نشده‌ام و خستگی را خودم خسته می‌کنم!

افشارزاده در پاسخ به این سوال که تحت چه شرایطی حاضر به ادامه همکاری با باشگاه استقلال است، گفت: اگر شرایط مهیا باشد و مشکل مالی هم وجود نداشته باشد و آینده را کاملا روشن کنند من هم حاضرم همکاری کنم.

از مدیرعامل باشگاه استقلال پرسیدیم که به نظر شما استقلال روی نیمکت نیازمند تفکرات جدید است؟ که وی پاسخ داد: استقلال فصل پر فراز و نشیبی داشت. شاید هر مربی بزرگی هم در دنیا شکست بخورد. جواب دادن به این سوال الان درست نیست ولی این را بگویم استقلال نیازمند تغییراتی اساسی است. باید در همه زمینه‌ها این تحول صورت گیرد. البته باید از مردم و هواداران تشکر کنم که در بدترین شرایط هم ما را حمایت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.