در حالی که رئیس باشگاه رئال‌مادرید ترجیح می‌دهد مربی جدید استخدام کند، کارلو آنچلوتی علاقمند به ادامه فعالیتش در این تیم و به اثبات رساندن خودش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «آس» اسپانیا گزارش داد که ارنستو برونزتی، مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی شب گذشته (جمعه) در هتلی در شهر مادرید با فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید ملاقاتی داشته و در خصوص آینده حرفه‌ای این مربی ایتالیایی در رئال به گفت‌و‌گو با یکدیگر پرداخته‌اند. ظاهراً در این ملاقات مدیر برنامه‌های کارلتو متوجه شده که پرس قصد کنار گذاشتن وی را دارد ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

در جلسه‌ای که امروز (شنبه) پرس و آنچلوتی با هم خواهند داشت، تصمیم نهایی در خصوص ماندن یا کنار گذاشتن این مربی ۵۵ ساله گرفته خواهد شد چون هنوز پرس از تصمیمی که گرفته مطمئن نیست. پرس از این می‌ترسد که جو عمومی در دیدار امشب (شنبه) کهکشانی‌ها برابر ختافه در هفته پایانی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به سود مربی ایتالیایی‌اش باشد. از سوی دیگر او هنوز نتوانسته گزینه ایده‌آلی برای جانشینی کارلتو پیدا کند.

آنچلوتی هم روز گذشته با حضور در کنفرانس خبری گفت: درک می‌کنم که این لحظه مهمی برای باشگاه رئال‌ مادرید است چون باید تصمیم مهمی بگیرند. اگر قرار بر رفتنم از این تیم شود دو سال شگفت‌انگیز را در رئال سپری کردم و راه‌ من و باشگاه از هم جدا خواهد شد. ما لحظات خوب و خوشی با یکدیگر داشتیم که شاید بتوان گفت که شادترین لحظات تاریخ این باشگاه بوده‌اند. به هر حال در صورت جدایی‌ام ناراحت نخواهم شد چون هر آنچه که از دستم برمی‌آمد را برای این تیم انجام دادم و کم‌کاری نکردم. اطمینان دارم و رویایی ادامه سرمربیگری در رئال را دارم چون عاشق این تیم، مردمانش و بازیکنانی که دارم، هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.