مدیر بروسیادورتموند معتقد است هافبک دفاعی تیمش با پیشنهاد‌های زیادی مواجه است و بازیکنان بزرگ بوندس‌لیگا به تیم‌های کوچک انگلیسی نمی‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس هانس یواخیم واتسکه در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد عنوان کرد ایلکای گون‌دوگان با پیشنهادات زیادی از طرف تیم‌های بزرگ مواجه است.

مدیر ۵۵ ساله مشکی و زرد پوشان افزود: ایلکای پتانسیل بسیار زیاد و نامحدودی دارد. اگر من خودم مسئول یک باشگاه بزرگ خارجی بودم، آنوقت موضوع خرید گون‌دوگان را در هر حال مد نظر قرارمی‌دادم.

وی در ادامه از این که در سال ۲۰۱۳ چلسی و مربی‌اش یعنی مورینیو مانع انتقال کوین دی‌برون به باشگاه تحت اختیارش شدند، ابراز تاسف کرد.

واتسکه گفت: در آن موقع چارچوب کاری شرایط مناسبی نداشت. چلسی آن موقع حاضر نبود اجازه انتقال کوین دی‌برون را بدهد. چون از این که روبرت لواندوفسکی را به آنان ندادیم، ناراحت بودند. این وسط مورینیو سنگ سنگین انداخت.

مدیر دورتموند همچنین در مصاحبه عنوان کرد که از رفتن بازیکنان بسیار به لیگ انگلیس نگران نیست.

وی گفت: در ظاهر بوندس‌لیگا بازیکنان زیادی را در رقابت با انگلیس از دست می‌دهد. چون ظاهرا در آنجا پول بیشتری کسب می‌شود. اما این راهم اضافه کنم. بازیکنان شاخص بوندس‌لیگا  حاضر نمی‌شوند به تیم‌های مثل استوک‌سیتی یا شبیه به آن بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.