باشگاه سایپا سیاست ضد و نقیضی را درباره ادامه همکاری با مجید جلالی در پیش گرفته و هنوز وضعیت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی بعد از پایان لیگ برتر اعلام کرد که ادامه همکاری‌اش با باشگاه سایپا منوط به یک جلسه دیگر با بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه است. امروز خبر موافقت باشگاه سایپا با تداوم فعالیت جلالی در این باشگاه منتشر شد ولی ساعاتی بعد، مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌ای عجیب گفت: صحبت هایی که درخصوص تمدید قرارداد جلالی عنوان شده درست نیست و برای این که متوجه شوید این موضوعات دروغ است بایستی تا شروع لیگ صبر کنید!

مدیرعامل سایپا حتی به صراحت اعلام کرد که با دو مربی صاحبنام داخلی و یک مربی خارجی مذاکره کرده و تا هفته آینده سرمربی جدید تیم را معرفی می کند.

با این حال، ساعاتی بعد از انتشار این مصاحبه، سایت باشگاه با انتشار بیانیه‌ای متفاوت از صحبت‌های مدیرعامل، اعلام کرد: «مجید جلالی بعد از نشست رسمی با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا کماکان سرمربی این تیم در لیگ برتر است و ادامه همکاری و حضور وی در این سمت منوط به هماهنگی این مربی با باشگاه سایپا شد.با توجه به مصاحبه های امروز مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص مذاکره وی با برخی مربیان داخلی و خارجی، لازم به توضیح است که این مذاکرات در زمان استعفای جلالی رخ داده است.»

با این سیاست ضد و نقیض هنوز وضعیت ادامه کار جلالی در سایپا مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.