هافبک دفاعی آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که در پایان فصل از کهکشانی‌ها جدا می‌شود و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا پایان دوران پنج ساله حضور سامی خدیرا در رئال مادرید مدت زیادی باقی نمانده است اما او در گفت‌و‌گویی که با نشریه مارکا داشت، پیشاپیش با هواداران کهکشانی‌ها وداع کرد. گفت‌و‌گوی او را در ادامه می‌خوانید:

مارکا: در یک ماه و نیم گذشته واقعاً چه اتفاقی برایت رخ داد؟خدیرا:همیشه باید حقیقت را گفت. من یک مصدومیت جزئی داشتم و در ناحیه پاشنه پایم درد داشتم اما دلیل بازی نکردنم این نبود. مصدومیتم آنقدرها پیچیده نبود و می‌توانستم بازی کنم. همیشه احساس کرده‌ام که از سوی سرمربی تیم مورد حمایت واقع شده‌ام اما پیامی را که باید می‌گرفتم، غیرمستقیم به من رساندند و آن پیام این بود که رئال دیگر مرا نمی‌خواهد و اینکه کارم تمام است و دیگر فرصتی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام در این تیم ندارم.

منظورت از اینکه دیگر لازمت نداشتند، دقیقاً چیست؟هیچ شخصی از سوی باشگاه با من مستقیماً حرف نزد. احساسات، حوادث و اظهارنظرهایی که می‌شد، همه می‌گفتند که من دیگر برای رئال‌ بازی نخواهم کرد اما هیچکس مستقیماً با من حرف نزد.

چرا قراردادت را با رئال مادرید تمدید نکردی؟جلسات زیادی صورت تشکیل شد که آخرین آنها در ماه اکتبر بود. پس از مکالمه‌های بسیار، من مطمئن نبودم که بخواهم قراردادم را برای چهار سال دیگر تمدید کنم. درباره انجام این کار مردد بودم و در ماه دسامبر تصمیم گرفتم بهتر است راه دیگری را برای قبول چالش‌های جدید در پیش بگیرم.

بسیاری از مردم تو را به نداشتن شخصیت حرفه‌ای متهم کرده‌اند.اتفاقی که در این فصل رخ داد از صمیم قلب به من ضربه زد. این پایانی نبود که من برای حضورم در رئال می‌خواستم و اینکه مرا به نداشتن شخصیت حرفه‌ای متهم می‌کنند، واقعاً ناراحتم می‌کند، چون من همیشه موفقیت تیم را به منافع خودم ترجیح داده‌ام. من همیشه با صداقت زندگی کرده‌ام.آیا تا به حال احساس کرده‌ای که در رئال مادرید با تو بدرفتاری شده است؟من در رئال مادرید روزهای شادی را سپری کردم و همه کسانی که در کنارشان کار کرده‌ام به من احترام گذاشتند و من هم با وجدانی راحت کار کردم. اینکه رسانه‌ها و هواداران گاهی اوقات مرا مورد انتقاد قرار دادند اتفاقی عادی است. فوتبال همین است.می‌خواهی به عنوان پیام خداحافظی چیزی بگویی؟می‌خواهم از همه، از هم‌تیمی‌هایم و از هواداران تشکر کنم. رئال برای همیشه در قلب من خواهد ماند و من به اینکه پنج سال پیراهن رئال را پوشیدم افتخار می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.