مشکل خروج از کشور علیرضا نورمحمدی و محمد نوری برای سفر به عربستان برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام محمد حسین نژادفلاح مدیریت باشگاه، مشکل پیش آمده برای خروج از کشور علیرضا نورمحمدی و محمد نوری برطرف شده است. این دو بازیکن صبح امروز در اداره مالیات حضور پیدا کردند و با اقداماتی که صورت گرفته است، دیگر مشکلی برای خروج از کشور و همراهی نماینده فوتبال ایران در مصاف با نماینده فوتبال عربستان نخواهند داشت.

* با توجه به اینکه از سوی فدراسیون فوتبال عربستان برای صدور روادید تعدادی از همراهان کاروان همکاری لازم صورت نگرفت، با اقدام محمد حسین نژادفلاح و با همکاری فدراسیون فوتبال ایران در این ارتباط با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه شد. در پاسخ به این مکاتبه از سوی AFC اعلام شد؛ ناظر ویژه این کنفدراسیون در زمان ورود پرواز سرخپوشان به ریاض در فرودگاه این شهر حاضر خواهد بود تا ضمن بررسی همکاری طرف عربستانی در امر صدور روادید و همچنین تسهیل گذر سرخپوشان از گیت‌های بازرسی نظارت و اقدام کند.

گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس در زمان سفر کاروان تیم فوتبال الهلال به تهران، همکاری لازم برای صدور روادیدهای درخواستی را انجام داد و در فرودگاه نیز با باز شدن شش گیت، امور مربوط به اعضای آن تیم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.