مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به نامه‌ای که فدراسیون فلسطین ارسال کرده علی کفاشیان در مجمع عمومی فیفا از این فدراسیون دفاع می‌کند.

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هفته گذشته فدراسیون فوتبال فلسطین در نامه‌ای ۱۲ صفحه‌ای به همه فدراسیون‌های عضو از کارشکنی‌ها و مشکلاتی که فدراسیون رژیم صهیونیستی برای فدراسیون فوتبال فلسطین به وجود آورده است اطلاع‌رسانی کرد و از همه آنها خواست تا در مجمع فدراسیون جهانی فوتبال فیفا از فدراسیون فوتبال فلسطین حمایت کنند تا این موارد پایان پیدا کند. همچنین فدراسیون فوتبال فلسطین در خواست کرد تا فیفا فدراسیون رژیم صهیونیستی را به جهت اینکه روح فوتبال را خدشه‌دار کرده است تعلیق کند.

وی ادامه داد: در دفعات قبل هم مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی به دلایل واهی به فدراسیون فوتبال فلسطین حمله کرده بودند و چند روزی نیز این فدراسیون را تحت محاصره داشتند که این موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال ایران با صادر کردن بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرده و در مجمع آتی نیز خواستار حمایت تمام کشورها شد.

حسینی تاکید کرد: قطعا فدراسیون فوتبال ایران با توجه به مواضع صریح و مشخص نظام جمهوری اسلامی و فدراسیون فوتبال ایران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مجمع آینده فیفا از فدراسیون فوتبال فلسطین حمایت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: همچنین فدراسیون ایران در این مجمع در مورد کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی به اطلاع‌رسانی خواهد پرداخت و از تمام کشورها می‌خواهد تا از فدراسیون فوتبال فلسطین حمایت کنند تا کارشکنی‌ها توسط رژیم صهیونیستی به فدراسیون فلسطین هرچه سریع‌تر پایان پذیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.