مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد به سیستم قضایی داخلی خود اعتماد کامل دارد و معتقد است می‌تواند حق قانونی این باشگاه را از طریق مراجع داخلی بگیرد.

محمود شیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نشست صبح امروز هیات‌مدیره باشگاه پیکان ضمن بیان فوق گفت: در این نشست حاضران تصمیم گرفتند که شکایتمان از باشگاه راه‌آهن به خاطر استفاده از بازیکن غیرقانونی را از طریق کمیته انضباطی و فدراسیون پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: با احترامی که برای مراجع قانونی داخلی قائلیم امیدواریم این شکایت در داخل به بهترین شکل پیگیری شده و رای منطقی و قانونی صادر شود. ما به سیستم قضایی داخلی خود اعتماد کامل داریم و معتقدیم می‌توانیم حق قانونی خود را از داخل کشور بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که اگر کمیته انضباطی و مراجع داخلی حق باشگاه پیکان مبنی بر ۳ بر صفر شدن نتیجه دیدار این تیم با راه‌آهن را ندادند چه برنامه‌ای خواهید داشت تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد زیرا اطمینان کاملی به مسئولان کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال داریم اما در غیر این صورت طبق نظر هیات‌مدیره باشگاه برای احقاق حق قانونی خود پرونده را از طریق مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با سه وکیل آلمانی، اسپانیایی و ترکیه‌ای در مورد این موضوع مذاکرات اولیه صورت گرفته یادآور شد: طبق اعلام کارشناسان قضایی داخلی نتیجه این بازی می‌بایست ۳ بر صفر به سود پیکان تغییر کند و امیدوارم این اتفاق قبل از برگزاری بازی پلی‌آف لیگ برتر بین دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان رخ دهد.

شیعی در مورد اینکه آیا با مسئولان کمیته انضباطی در این مورد مذاکراتی داشته یا خیر تصریح کرد: با اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی نشستی داشتم و ایشان به من اعلام کردند دنبال مدارک و اسناد تکمیلی بوده و به زودی رای این پرونده صادر می‌شود البته باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم این رای پیش از بازی پلی‌آف اعلام شود تا وضعیت سایر تیم‌ها مشخص شود.

وی در مورد اینکه موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن علاوه بر بازی با پیکان در دیدارهای دیگری هم حضور داشته و تکلیف نتیجه آن بازی‌ها چه می‌شود تصریح کرد: باشگاه پیکان در مهلت قانونی به حضور غیرقانونی این بازیکن اعتراض کرده و رای شامل حال ما می‌شود اما نمی‌دانم باشگاه‌های دیگر در این خصوص شکایتی کرده‌اند و آیا شکایت آنها در زمان قانونی انجام گرفته است یا خیر.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصمیم‌گیری در مورد تیم پیکان از سوی هیات‌مدیره را منوط به مشخص شدن وضعیت این تیم بعد از رای کمیته انضباطی دانست و افزود: در نشست هیات‌مدیره بر حمایت و توجه ویژه با تیم‌های پایه باشگاه پیکان تاکید شد تا بتوانیم از این تیم‌ها بازیکنانی را برای آینده باشگاه بسازیم اما همه‌چیز منوط به مشخص شدن وضعیت تیم پیکان دارد.

وی در مورد اینکه اگر سهام باشگاه استقلال از سوی سازمان خصوصی‌سازی به شرکت سرمایه‌گذاری سمند داده شود وضعیت باشگاه پیکان چگونه خواهد شد خاطرنشان کرد: در صورت تایید واگذاری سهام باشگاه استقلال شرکت سرمایه‌گذاری سمند در مورد نحوه تیم‌داری و مدیریت این باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند. آنها شرکت مستقلی بوده و کارشان با ما متفاوت است.

شیعی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ای که برای باشگاه پیکان داشتیم می‌خواستیم علاوه بر گسترش فعالیت‌های خود در رشته فوتبال در شهر قدس فعالیت‌های تیم والیبالمان را در این شهر و شهریار بیشتر کنیم اما من نگران ابتر شدن این فعالیت‌ها هستم. امیدوارم با مشخص شدن منطقی وضعیت باشگاه پیکان بتوانیم در شهر قدس و شهریار کارهای فرهنگی بزرگی را برای جوانان این شهر انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.