در پی مکاتبه باشگاه پرسپولیس، نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تسهیل ورود سرخپوشان و نظارت روی صدور روادیدها در فرودگاه ریاض حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اینکه از سوی فدراسیون فوتبال عربستان برای صدور روادید تعدادی از همراهان کاروان پرسپولیس همکاری لازم صورت نگرفت، با اقدام محمدحسین نژادفلاح و همکاری فدراسیون فوتیال ایران در این ارتباط با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه شد. در پاسخ به این مکاتبه از سوی AFC اعلام شد ناظر ویژه این کنفدراسیون در زمان ورود پرواز سرخپوشان به ریاض در فرودگاه این شهر حاضر خواهد بود تا ضمن بررسی همکاری طرف عربستانی در امر صدور روادید و همچنین تسهیل گذر سرخپوشان از گیت‌های بازرسی نظارت و اقدام کند.

باشگاه پرسپولیس در زمان سفر کاروان تیم فوتبال الهلال به تهران، همکاری لازم برای صدور روادیدهای درخواستی را انجام داد و در فرودگاه نیز با باز شدن شش گیت، امور مربوط به اعضای آن تیم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

همچنین  بنابر اعلام محمدحسین نژادفلاح مدیریت باشگاه، مشکل پیش آمده برای خروج از کشور علیرضا نورمحمدی و محمد نوری برطرف شده است. این دو بازیکن صبح امروز (شنبه) در اداره مالیات حضور پیدا کردند و با اقداماتی که صورت گرفته است، دیگر مشکلی برای خروج از کشور و همراهی نماینده فوتبال ایران در مصاف با نماینده فوتبال عربستان نخواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.