جلسه هماهنگی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی برای میزبانی هرچه بهتر استان اصفهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، عباس ترابیان، افتخاری، ابرقویی‌نژاد و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ظهر امروز (شنبه) در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و درباره فعالیت‌های صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کردند.

با توجه به مقررات AFC، تجهیزات ورزشگاه، امکانات تمرین و مسابقه به عهده میزبان است. در این نشست درخصوص آماده شدن سالن ۲۵ آبان بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا زمان باقیمانده نواقص برطرف شود. طبق مقررات AFC سالن مسابقات باید مجهز به ۴ رختکن، امکانات دبیرخانه از قبیل اینترنت، اتاق خبرنگاران و اتاق پزشکی مجهز باشد.

این رقابت‌ها از ۹ مرداد با حضور ۱۲ تیم در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، مسئولان و بازرسان AFC بیستم خردادماه وارد اصفهان خواهند شد و از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات بازدید می‌کنند و در همین روز این رقابت‌ها قرعه‌کشی خواهد شد.

سالن‌های پیروزی، مخابرات و آبفا برای تمرینات تیم‌ها در نظر گرفته شد و محل اسکان نمایندگان AFC در هتل عباسی و تیم‌ها در هتل‌های کوثر و آسمان در نظر گرفته شد. تبلیغات این رقابت‌ها به عهده WSG است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.