مدیرعامل باشگاه فولاد نوین گفت: امکان انتقال امتیاز فولاد نوین به مسجدسلیمان وجود ندارد و در مورد استقلال خوزستان هم اگر بخواهد رایزنی انجام شود با مالکان باشگاه صورت می‌گیرد نه من.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که تکلیف تیم فولاد نوین پس از صعود به لیگ برتر چه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه منابع مالی ما و باشگاه فولاد مشترک است و با باشگاه فولاد خوزستان عضو یک مجموعه هستیم، طبق قانون AFC در فصل آینده نمی‌توانیم در لیگ برتر با نام فولاد نوین حضور پیدا کنیم بنابراین تصمیم بر این است که کل باشگاه از نظر مدیریتی، کادرفنی، بازیکنان و حتی کارمندان آن به مجموعه دیگری در داخل استان خوزستان منتقل شود.

وی افزود: اولویت اصلی ما این است که اجازه جدایی به هیچ یک از بازیکنان تیم را ندهیم حتی اگر باشگاه فولاد خواهان آنها باشد. در لیگ آزادگان تیمی بودیم که فقط ۵ ستاره غیر بومی ناشناس را جذب کردیم و بقیه بازیکنان ما هم بومی بودند اما ستاره‌ای نداشتیم به همین دلیل برای آنکه انسجام و ساختار تیمی ما بهم نخورد به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین تاکید کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان در لیگ چهاردهم ۳ نماینده داشت و حالا فقط بقای فولاد قطعی است و استقلال خوزستان هم در پلی‌آف حضور دارد، اراده مسئولان ورزش استان این است که انشاالله با بقای استقلال خوزستان، فولاد نوین را نیز در داخل استان نگه دارند تا دوباره در لیگ پانزدهم هم ۳ سهمیه داشته باشیم.

اژدری‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه‌هایی نیز برای این انتقال داخل استانی در نظر گرفته شده است، گفت: منطقه آزاد اروند، شهرداری اهواز و شرکت ملی حفاری جزو گزینه‌هایی است که رایزنی‌هایی برای انتقال باشگاه فولاد نوین به آن مجموعه‌ها صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت سقوط استقلال خوزستان امکان انتقال امتیاز باشگاه به آن مجموعه و حتی نفت مسجدسلیمان هم وجود دارد، تاکید کرد: امکان انتقال باشگاه به مسجدسلیمان به هیچ وجه وجود ندارد و در مورد استقلال خوزستان هم با من صحبتی نشده و اگر هم بخواهد رایزنی انجام شود باید با مالکان باشگاه این کار صورت گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.