سرمربی ایرلندی سرخپوشان مرسی‌ساید که عملکرد فصل جاری‌اش مورد انتقاد برخی از هواداران این تیم است اطمینان دارد فصل بعد هم در آنفیلد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز که شاگردانش فردا (یکشنبه) در آخرین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر در خانه استوک‌سیتی به میدان می‌روند و در صورت پیروزی بر این تیم سهیمه حضورشان در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده قطعی خواهد شد، در پاسخ به این پرسش که «فصل بعد هم در لیورپول خواهید ماند؟» گفت: بله، ۱۵۰ درصد در لیورپول می‌مانم.

وی افزود: تجربیاتی که امسال به دست آوردم مرا به عنوان مربی خیلی بهتر خواهد کرد. متأسفانه این فصل آنطور که می‌‎خواستیم اوضاع پیش نرفت و لیورپول آن بازی موردنظرمان را به معرض نمایش نگذاشت. با این حال تأکید می‌کنم که با کسب تجربه مربی بهتری می‌شوم. امیدوارم فصل آینده تیم باثبات‌تری داشته باشیم و بازی‌های بیشتری را با برد به پایان ببریم.

سرمربی لیورپول تصریح کرد: در طول فصل با مالکین باشگاه ارتباط خیلی خوبی داشته‌ام. در پایان فصل هم با آنها صحبت خواهم کرد، درست همانند سال گذشته و پایان فصل اول حضورم در این تیم. به هر حال تجدیدنظر بزرگی در کار نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در کنار اینها باید به خاطر داشته باشید که مالکان باشگاه از جنبه کاری موفقیت‌های بزرگی در لیورپول داشته‌اند. به هر حال با مرور عملکرد این فصل‌مان و با توجه به تغییراتی که در انتهای فصل گذشته داشته‌ایم باید ببینیم که چطور می‌توانیم با تجهز بهتر تیم، پیشروی و به چالش بپردازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.