سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی نونهالان در اولین دیدار از فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ فریدون معینی درباره برگزاری دیدار تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران با تیم تاجیکستان گفت: به دلیل اینکه تاجیکستان میزبان این بازی‌ها است، بدون شک از میزبانی خود استفاده کرده و بازی سختی را هر دو تیم پشت سر گذاشته‌اند.

وی گفت: کشورها به طور مداوم و مستمر بر روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری می‌کنند. هند در بخش پایه بسیار قوی عمل می‌کند و مربی خارجی برای تربیت بازیکنانش استخدام کرده است. تیم تاجیکستان و سریلانکا دیگر تیم‌های حاضر در گروه ایران نیز در شرایط خوبی بسر می‌برند و دارای فوتبال پایه بسیار قوی هستند. در واقع ایران در این فستیوال، بازی‌های سختی را پشت سر می‌گذارد.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: با توجه به اردوهای تدارکاتی و برنامه‌هایی که تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران پشت‌سر گذاشته است. امیدواریم در این فستیوال عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند.

به گزارش ایسنا تیم نونهالان ایران در اولین مسابقه فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا با نتیجه سه بر دو تاجیکستان را شکست داد و امروز هم به دیدار سریلانکا می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.