سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه حضور در این تیم، سخت‌ترین دوره کاری او بوده است، تاکید کرد: در این فصل تجربیات فنی و غیرفنی بسیاری را به دست آوردم.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، بازی با استقلال خوزستان را سرنوشت‌ساز دانست و افزود: تیم قدرتمندی داریم و توانستیم رتبه نخست نیم فصل دوم را به دست آوریم. بازیکنان و کادر فنی مس از انگیزه بالایی برای بازگشت به لیگ برتر برخوردار هستند و با اتحاد و همدلی توانسته‌اند در سیزده بازی نیم فصل دوم و بازی‌های پلی آف بدرخشند.

سرمربی مس از تجربه کار در کرمان گفت و افزود: با وجود تجربه بالایی که در مربیگری دارم اما امسال تجربیات جدیدی را در کارفنی و غیرفنی بدست آوردم. تیمی را که در نیم‌فصل نخست از مسیر خود خارج شده و چپ کرده بود را توانستم به مسیر اصلی بازگردانم. تا به حال هم توانستیم به آخرین پلی آف صعود کنیم. امسال سخت‌ترین دوره مربیگیری من بوده و به اندازه کل بیست‌سال مربی‌گری‌ام تجربه کسب کردم.

وی با اشاره به شخصیت تیمی بالای استقلال خوزستان، ادامه داد: حق استقلال نبود که به مرحله پلی آف برسد و می توانست به طور مستقیم در لیگ برتر بماند. این تیم بازیکنان توانمند و با استعدادی دارد و به اندازه تیم ما از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است. مهدی مومنی بازیکن خوب و آینده‌داری در این تیم است که به تیم ملی هم دعوت شد. با برطرف کردن نقاط ضعف تیم و کار کردن روی نقاط ضعف آن‌ها قصد پیروزی در این دو بازی را داریم.

میثاقیان اظهار کرد: هر کجا بودم تا آخرین توان برای تیمم جنگیده‌ام؛ در شرایطی که تمام تیم‌های دسته یکی در استراحت هستند، تیم ما فقط حدود یک ماه است که تمرین می‌کند و امیدوارم مزد زحمات این فصل را بگیریم. متاسفانه در کرمان تیمی که در کوران مسابقات باشد و بتواند با انجام مسابقه دوستانه به آمادگی ما کمک کند وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.