سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ورود به تیم ملی برای همه آزاد است چرا که تیم ملی نه در دارد و نه پنجره.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از تمرین صبح امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستگردی گفت: بعد از مینی کمپ و اردوی کوتاهی که پشت سرگذاشتیم اینجا هستم تا به سوالات شما در مورد اردوی تیم ملی پاسخ بدهم.

وی گفت: ما خبری از آینده نداریم. تیم ملی نه در دارد و نه پنجره و ورود برای همه آزاد است. طبق نظر شخصی من بازیکنان باید دو فاکتور را داشته باشند تا به تیم ملی دعوت شوند. اول از نظر فنی و پیشرفتی که انجام می دهند و دوم اینکه نشان دهند استحقاق و شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند.

کی روش ادامه داد: برنامه ای که ما پشت سرگذاشتیم به این خاطر بود که ثابت کنیم مشاهدات نزدیکی از عملکرد بازیکنان جوان در لیگ برتر داشتیم. وظیفه ما این است که فضا را فراهم کنیم تا بازیکنان بیایند و در داخل زمین خودشان را ثابت کنند. این دو اردو هم به همین خاطر برگزار شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: طبیعتا در اردوی نهایی باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که بهترین عملکرد را داشته اند و بین ۲۰ تا ۲۵ نفر را شامل خواهد شد. برنامه ما برای لیگ برتر این است که بهترین های لیگ را در مقاطع مختلف دور هم جمع کنیم و با آنها کار کنیم.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون فوتبال طبق قولی که به من داده است بتواند حمایت های لازم را از تیم ملی انجام بدهد. ما احتیاج داریم که اردوها و تمرینات منظمی را برگزار کنیم. مطمئن هستم که اگر این جوانان در اختیار من باشند تا با آنها کار کنم قطعا آینده درخشانی خواهیم داشت.

کارلوس کی روش در ادامه این نشست خبری خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنانی که در پرسپولیس، نفت و ذوب آهن حضور داشتند را نتوانستیم استفاده کنیم اما قطعا عملکرد آنها را به خوبی و از نزدیک زیر نظر خواهیم گرفت.

ادامه دارد....

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )