مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال گفت: اگر اردوی ترکیه لغو شود باید تمریناتمان را در ورزشگاه دستگردی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی،گفت: تیم ملی شانس آورده که ورزشگاه دستگردی را برای مینی کمپ اول پیدا کرده است. شرایط خوبی وجود ندارد. تیم ملی در حال حاضر تمریناتش را در ورزشگاه دستگردی دنبال می کند و نمی تواند در کمپ تیم های ملی تمرینات را ادامه دهد.

وی افزود: این کمپ در حال بازسازی است. ۸ تا ۱۰ ماه زمان لازم است تا این کمپ ترمیم شود. ما قول می دهیم که به کمپ نرویم، اما به شرط اینکه واقعا ترمیم شود.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال، در خصوص برگزاری اردوی ترکیه ادامه داد: برگزاری این اردو نیازمند پول است. طبق یکسری قراردادها باید به فدراسیون پول تزریق می شد که این مسئله رخ نداده است و برگزاری اردوی ترکیه در حال منتفی شدن است. کفاشیان سعی می کند که شرایط را برای برگزاری این اردو فراهم کند.

پیروانی تاکید کرد: این اردو باید تشکیل شود زیرا بعد از آن ما باید با ازبکستان و ترکمنستان بازی کنیم. ترکمنستانی ها مسابقه را به ۶۰۰ کیلومتر دورتر از پایتخت‌شان عشق آباد برده اند. همه باید به تیم ملی کمک کنند تا به موفقیت برسد و اصلا کار ساده ای را پیش رو نداریم، باید تلاش کنیم تا با قدرت کار را پیش ببریم.

وی در خصوص انجام تمرینات در زمین شماره یک آزادی، افزود: زمین شماره یک زیر کشت رفته است و اگر اردوی ترکیه لغو شود، مینی کمپ دوم را نیز باید در همین ورزشگاه دستگردی برگزار کنیم، زیرا شانس دومی وجود ندارد اما ما به دنبال این هستیم که اردوی ترکیه برگزار شود.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که کی‌روش یک مربی حرفه ای است و باید اصول حرفه ای برای او فراهم شود، تصریح کرد: بحث کی‌روش نیست، وقتی کار حرفه ای می خواهیم باید اصول حرفه ای رعایت شود و توپ، لباس، زمین و امکانات حرفه ای باشد. تیم ملی زمین و شرایط مناسب ندارد و کار غلط در حال انجام شدن است.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال در ادامه صحبت هایش، گفت: در شان تیم ملی نیست که دنبال زمین باشد. در حال حاضر از کشورهای عربستان، قطر و امارات و ایران هر کدام دو تیم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند که این مسئله بیانگر این است که قدرتها در کشورهای حوزه خلیج فارس بالا رفته است.

پیروانی در پایان در خصوص دعوت جوانان به این اردو، تصریح کرد: این جوانها امید فوتبال ما هستند و پتانسیل بالایی دارند. دعوت آنها نشانگر این مسئله است که لیگ ما زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی بوده و بهتر است که آنها خودشان را ثابت کنند.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.