سرمربی ۶۱ ساله الاهلی عربستان در ارتباط با تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز فرصت داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم الاهلی که پس از نماز صبح روز پنج‌شنبه بعد از سه ساعت تاخیر حرکت کرد و به جده رسید، بنا به دستور کریستین گروس سرمربی سوئیسی خود تا جمعه صبح استراحت کرد. نخستین مرحله تمرین این تیم  در جمعه صبح برای دو ساعت و جمعه بعد از ظهر هم برای دو ساعت برگزار شد.

سرمربی ۶۱ ساله الاهلی گفت: ما هنوز فرصت داریم تا نتیجه را تغییر دهیم. البته در مقابل نفت هم عملکرد خوبی داشتیم. حریف‌مان قوی بود البته؛‌ آن‌ها عناصر ممتاز و قدرتمندی داشتند. آن‌ها قدرت آن را داشتند تا از هر توپی که به دست می‌آوردند استفاده کامل ببرند. نباید این را هم از یاد ببریم که نفتی‌ها از هواداران فراوان‌شان و البته از نبرد روانی‌ای که علیه ما استفاده می‌کردند هم بهره برده بودند. کاری که باید انجام دهیم آن است که با قدرت به تمرین بپردازیم و هر چه داریم را رو کنیم. امروز هم دو مرحله تمرین خواهیم داشت.

گروس که در زمان بازیکنی‌اش مدافع بود، شاخص‌ترین تیمی که در آن بازی کرد، سنت‌گالن بود. او در تمام دوران بازیکنی‌اش تنها یک بازی ملی و آن هم در سال ۱۳۵۷ دارد. او سرمربی تاتنهام و اشتوتگارت هم بود.

گفتنی است که دیدار دو تیم الاهلی جده و نفت تهران در روز چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه ۴۳ ساله پرنس عبدالله الفیصل که ۲۷ هزار نفر ظرفیت دارد برگزار خواهد شد.

نفت در ۱۰ بازی اخیر خود دو بازی را باخت و الاهلی در ۱۰ بازی اخیر خود تنها یک بازی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.