سرمربی آرسنال به حمایت از چلسی پرداخت و عنوان کرد این تیم خسته کننده بازی نمی‌کند بلکه در بازی‌های پایانی نیم‌فصل دوم محتاط بازی کرد.

به گزارش ایسنا، چلسی این فصل در حالی عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد که بازی‌های زیبایی را در دستور کار خود نداشت و تنها به کسب ۳ امتیاز از بازی‌های خود بسنده کرد. موضوعی که با انتقاد کارشناسان جزیره همراه شد و آنها چلسی و مورینیو را به ارائه فوتبال کسل کننده متهم کردند.

آرسن ونگر که رابطه خوبی با مورینیو ندارد به حمایت از این مربی پرداخت و گفت: هر مربی سبک خود را دارد و من نمی‌توانم همکارانم را نقد کنم. فقط این را می‌دانم که فوتبال آنها کسل‌کننده نیست. شما اگر بخواهید در یک لیگی که فشرده است، قهرمان شوید، باید امتیاز کسب کنید. مهم نیست به چه طریق. فقط باید در بازی‌هایتان پیروز شوید. باید به آنها احترام بگذاریم؛ چرا که قهرمان لیگ برتر هستند. فکر می‌کنم چلسی در نیم‌فصل نخست بازی‌های زیبایی را نیز به نمایش گذاشت و در مقطعی که نیاز به کسب امتیاز بود، این کار را کرد.

ونگر ادامه داد: طبیعی است وقتی به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شوید محتاط‌تر بازی می‌کنید و هدفتان فقط ۳ امتیاز است. این کاری بود که چلسی در چند بازی اخیر خود انجام داد. ما نیز باید مثل آنها شویم و بتوانیم از کوچک‌ترین فرصت‌ها به گل برسیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم با ترکیبی که هم اکنون در اختیار داریم، به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر شده‌ایم اما فصل آینده باید بیشتر از اینها خودمان را تقویت کنیم. همه می‌توانند ببینند که ما عقب‌تر از چلسی هستیم. آنها فاصله زیادی را ایجاد کرده‌اند و امسال تنها در ۳ بازی شکست خورده‌اند که این موضوع نشان دهنده تیم فوق‌العاده خوب آنهاست. همچنین در دفاع و حمله بازیکنان خوبی را در اختیار دارند. دیگو کاستا خرید خوبی برای آنها بود. علاوه بر او فابرگاس کلاس خط هافبک چلسی را بالا برده است و در کل چلسی به تیمی خوب تبدیل شده. در هر صورت وضعیت سال آینده نامشخص است. ما نمی‌دانیم منچسترسیتی یا منچستریونایتد قدرتمند خواهند ماند یا خیر. همه چیز به پنجره نقل و انتقالات بستگی دارد. البته باید لیورپول را نیز در نظر بگیریم. بنابراین نمی‌توانیم چیزی را برای فصل بعد مشخص کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.