اسطوره شیاطین سرخ در خط میانی از پتر چک به عنوان بهترین گزینه برای دروازه‌بانی تیم محبوبش در صورت جدایی داوید دخیا نام برد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که جدایی داوید دخیا از منچستریونایتد در فصل جابه‌جایی تابستانی نهایی شده است و این دروازه‌بان جوان به فوتبال اسپانیا برمی‌گردد تا این بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

پل اسکولز، ستاره سابق شیاطین سرخ از پتر چک به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی دخیا یاد و اعلام کرد که این دروازه‌بان اهل چک می تواند فان‌درسار جدید اولدترافورد باشد.

اسکولز گفت: اگر قرار باشد که دخیا از منچستریونایتد جدا شود باید سران این باشگاه هر چه زوتر پتر چک را جذب کنند. سال ۲۰۰۵ را به خاطر می‌آورم؛ زمانی که ادوین فان‌درسار به یونایتد پیوست و توانست بهترین بازی‌ها را برای تیم ما به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: وقتی پیتر اشمایکل از تیم ما خداحافظی کرد برای انتخاب جانشینی شایسته برای او به دردسر افتاده بودیم. فابین بارتز بهترین گزینه‌ای بود که می‌توانستیم جذب کنیم. تا این که فرگوسن روی جذب ادوین فان‌درسار نظر مثبت نشان داد. فان‌درسار همه فاکتورهای لازم برای یک دروازه‌بان بزرگ را داشت. او ۴ سال با فولام در لیگ جزیره حضور داشت و به خوبی با فضای این رقابت‌ها آشنا بود. او شش سال در یونایتد حضور داشت و بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت.

اسکولز درباره این سوال که آیا سن بالای پتر چک مشکلی برای یونایتد ایجاد نمی‌کند، این گونه پاسخ داد: فان‌درسار وقتی به یونایتد پیوست ۳۵ سال سن داشت این در حالی است که چک تنها ۳۳ سال سن دارد. او می تواند تا ۶ سال از دروازه یونایتد محافظت کند. به خوبی می‌دانم که باشگاه دوست ندارد تا دخیا را از دست بدهد اما اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک پتر چک را بهترین گزینه برای محافظت از دروازه تیم محبوبم می‌دانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.