سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که تا پیش از این از ماندن سنگربان اسپانیایی تیمش در اولدترافورد ناامید به نظر می‌رسید، حالا به حفظ وی امیدوار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که یک ماه پیش اعلام کرد بعید نیست داوید دخه‌آ در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و به تیمی دیگر ملحق شود، حالا نسبت به حفظ این دروازه‌بان اسپانیایی در میان شاگردانش خوش‌بین‌تر است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و هال‌سیتی درباره دخه‌آ که یک فصل دیگر با من‌یونایتد قرارداد دارد و این روزها شایعات ضدو‌نقیضی درباره پیوستن‌اش به رئال مادرید شنیده می‌شود، اظهار داشت: من باور دارم که داوید دخه‌آ در منچستریونایتد خواهد ماند.

فن‌خال اعلام کرد که برای آخرین بازی این فصل شیاطین سرخ امکان دارد به جای دخه‌آ، ویکتور والدس، دیگر دروازه‌بان اسپانیایی تیمش را به میدان بفرستد، چون سنگربان پیشین اتلتیکومادرید از مصدومیت هفته گذشته‌اش به طول کامل رهایی نیافته است.

وی تأکید کرد: دخه‌آ هنوز مشکلی جزئی دارد و به همین دلیل می‌خواهم یک روز دیگر هم صبر کنم تا در صورت امکان او را برابر هال‌سیتی به میدان بفرستم، چون می‌خواهیم با قوی‌ترین تیم‌مان بازی کنیم.

فن‌خال در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده می‌تواند روی ویکتور والدس به عنوان سنگربان اول تیمش حساب کند، عنوان کرد: والدس آنقدر خوب هست که بتواند به عنوان دروازه‌بان اول بازی کند اما ما اول باید صبر کنیم و ببینیم دخه‌آ رفتنی است یا نه و سپس درباره مسائل دیگر حرف بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.