اسکای اسپورت در خبری فوری اعلام کرد کار باشگاه رئال مادرید با کارلو آنچلوتی به پایان رسیده است و این مربی فصل آینده جایی در تیم مادریدی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رئال در این فصل تنها در سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی رسید.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد، فلورنتینو پرس در جلسه‌ای که لحظاتی پیش با مدیر برنامه‌های آنچلوتی داشت، اعلام کرد که دوران همکاری این مربی با رئال‌مادرید به پایان رسیده است. پرس فردا در جلسه با بقیه اعضای هیات مدیره رئال این خبر را به آنها اعلام می‌کند.

اسکای از میلان به عنوان مقصد احتمالی آنچلوتی نام برد؛ اگر چه تصمیم نهایی وی به برنامه‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بستگی دارد.

از طرفی باشگاه رئال‌مادرید نیز مذاکرات خود را با رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی آغاز کرده است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره وضعیت خود در این تیم برای فصل آینده گفت: هنوز با باشگاه صحبت نکرده‌ام و از طرف باشگاه هم صحبتی با من نشده است. هنوز خود را سرمربی رئال‌مادرید محسوب می‌کنم تا زمانی که باشگاه چیز دیگری به من بگوید. یکشنبه یا دوشنبه در مورد آینده‌ام در باشگاه صحبت خواهیم کرد. اگر در رئال بمانم، فوق‌العاده خواهد بود زیرا خودم به این مسئله تمایل دارم. من رابطه خوبی با فلورنتیو پرس دارم اما او حالا باید تصمیمات مهمی بگیرد. در هر صورت در باشگاه تفاوت خاصی نسبت به روزهای دو سال گذشته نمی‌بینم و وضعیت فرقی نکرده است. حتی اگر از رئال بروم، رابطه خوبی با پرس خواهم داشت.

او ادامه داد: اگر در رئال بمانم، خوشحال خواهم شد. اگر بروم، دو سال فوق‌العاده را با خود به یادگار خواهم برد و دو طرف راه خود را می‌روند. شاید لحظات خوب و بدی داشته باشم اما در شادترین مادرید تاریخ اینجا بودم. همه توانم را برای این تیم گذاشتم اما این اتفاقات رخ می‌دهد. حس می‌کنم در رئال مادرید ادامه می‌دهم. باشگاه این مسئله را در نظر گرفته و امیدوارم این اتفاق رخ دهد زیرا رئال‌ و شهر مادرید را دوست دارم. به عنوان یک هوادار و یک حرفه‌ای می‌دانم که شاید مورد سوال قرار بگیرم. اصلا از شنیدن شایعات جانشینی توسط افرادی همچون رافا بنیتس ناراحت نمی‌شوم چون سال‌های زیادی است که این اتفاق رخ می‌دهد.

هر چند کریستیانو رونالدو در این فصل گل‌های زیادی برای رئال‌مادرید به ثمر رسانده است اما او نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را با کهکشانی‌ها به دست آورد و همین باعث شده تا انتقادها از او زیاد شود اما کارلو آنچلوتی به حمایت از مهره پرتغالی تیمش پرداخت و گفت: رونالدو هر آنچه را که در توان داشت رو کرد. او تلاش زیادی در این فصل داشت و گل های زیادی هم برای رئال به ثمر رساند. نمی توان بیشتر از این از رونالدو انتظار داشت. او کاری را که باید، انجام داد.

آنچلوتی درباره تونی کروس و خامس رودریگس هم گفت: این دو بازیکن فصل نخست حضور خود در رئال مادرید را پشت سر گذاشتند و بر این باورم که عملکرد خوبی از خود نشان دادند. بسیار سخت است که در همان فصل نخست در رئال مادرید موفق بود؛ چرا که برای هماهنگ شدن با بازیکنان بزرگ به زمان نیاز است.

رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی به احتمال زیاد مثل همیشه خریدهای بزرگی خواهد داشت و یکی از از این خریدهای به احتمال زیاد پل پوگبا، ستاره جوان یوونتوس خواهد بود. کارلو آنچلوتی به ستایش از این بازیکن فرانسوی پرداخت و گفت: پوگبا بازیکن جوان و بسیار خوبی است. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.