سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ دعوت سران تیم پیشین خود برای حضور در محل برگزاری مهمترین بازی این فصل آنها را نپذیرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا اعتراف کرد که دعوت مسئولان باشگاه بارسلونا را برای حضور در ورزشگاه المپیک برلین برای تماشای جدال آبی‌و‌اناری‌ها و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا که ۱۶ خرداد برگزار می‌شود، رد کرده است.

گواردیولا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی این فصل خود، پیش از بازی بایرن‌مونیخ برابر ماینتس در هفته سی‌و‌چهارم بوندس‌لیگا گفت: باشگاه بارسلونا از من برای حضور در ورزشگاه المپیک برلین دعوت به عمل آورد اما من آن را رد کردم.

سرمربی باواریایی‌ها درباره پایان دوران بازیگری ژاوی در بارسلونا و خداحافظی او با کاتالان‌ها در پایان فصل جاری گفت: یکی از بزرگان تیم دارد می‌رود. امیدوارم بازیکنان آینده چیزهای زیادی از ژاوی بیاموزند. خود من هم از عشق او به فوتبال چیزهای زیادی آموخته‌ام.

گواردیولا در پاسخ به انتقادات گسترده‌ای که در چند هفته اخیر از تیم او شده است، عنوان کرد: مردم در آلمان بیش از حد حرف می‌زنند. آنها باید برای قهرمان بوندس‌لیگا و بازیکنانش احترام بیشتری قائل باشند. کارمان را انجام دادیم و بقیه اتفاقاتی که رخ داد مشکل ما نیست. زمانی که تنها ۱۳ یا ۱۴ بازیکن برای شما باقی می‌ماند و یکسری مشکلات دیگر هم دارد، همیشه نمی‌توانید آنطور که می‌خواهید بازی کنید.

مربی پیشین بارسلونا درباره جشن قهرمانی تیمش پس از بازی برابر ماینتس تأکید کرد: از هواداران‌مان می‌‌خواهم که خودشان را به این مراسم برسانند و با ما جشن بگیرند.

 بایرن مونیخ امروز در حالی از ساعت ۱۸ به وقت تهران میزبان ماینتس است که در چهار بازی اخیر خود در رقابت‌های داخلی آلمان تن به شکست داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.