حامد نجفی با بیان اینکه علی افضل و محمد ناظم الشریعه گزینه‌های سرمربیگری باشگاه مس سونگون هستند، گفت: یکشنبه یا نهایتا دوشنبه گزینه مدنظر برای تیم فوتسال را انتخاب می کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب سرمربی تیمش برای حضور در فصل بعد لیگ برتر، اظهار کرد: علی افضل و محمد ناظم الشریعه گزینه‌های سرمربیگری تیم ما هستند که تا روز دوشنبه با نظر هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه گزینه موردنظر را انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: با هر دو مربی صحبت کرده‌ایم و آنها هم طبق هدف‌گذاریهای باشگاه برنامه‌های خود را به ما ارائه کرده‌اند. یک تیم فنی خوب با عضویت حسین شمس مربی مناسبی برای تیم فوتسال مس سونگون را انتخاب می‌کند.

نجفی درباره صحبت‌های ناظم الشریعه که گفته بود ابتدا باید تکلیف تیم ملی مشخص شود و سپس باشگاه فصل بعدش را انتخاب کند، تاکید کرد: قبلا صحبت‌هایی مبنی بر اینکه مربیان تیم ملی نمی‌توانند در باشگاه‌ها فعالیت کنند انجام شد اما به تصویب نرسید. تیم ملی به سختی به مربیانش حقوق می دهد، بنابراین مربیان با عقد قرارداد با باشگاه‌ها مبلغی را هم به دست می آورند.

مدیرعامل مس سونگون با بیان اینکه شمس با میل و علاقه شخصی خودش مربیگری نکرد، گفت: حسین شمس پدر فوتسال ایران است و طبق نظر خودش مربیگری نکرد. او مشاور فنی مدیرعامل است و همچنان که عضو کمیته فنی باشگاه است، در انتخاب مربیان هم به ما کمک می‌کند.

نجفی با اشاره به هدف گذاری باشگاه برای فصل پیش‌روی لیگ برتر، اظهار کرد: هدف باشگاه برای حضور در رتبه‌های بالاتر از جایگاه فصل قبل است و برای این کار هم تدابیر لازم را مدنظر داریم. هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌ایم و منتظر انتخاب سرمربی هستیم. احتمالا از دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری تمرینات مس برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آغاز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.